433 tys. widzów śledzi nowy program „Doda. Dream Show” w Polsacie
Pierwsze trzy odcinki nowego show „Doda. Dream Show” oglądało średnio 433 tys. widzów. Program stracił widzów względem programu „Doda - 12 kroków do miłości”, innego cyklu Rabczewskiej nadawanego w Polsacie jesienią ub.r. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Polsat nowy cotygodniowy program „Doda. Dream Show” pokazuje w poniedziałki o godz. 20.00, począwszy od 4 września br.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 18 września) wyniosła 433 tys. widzów, co przełożyło się na 3,60 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 5,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,82 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 454 tys. osób.

Dla porównania, nadawany rok temu w sobotnie wieczory inny program z udziałem Rabczewskiej - „Doda - 12 kroków do miłości” po trzech pierwszych odcinkach śledziło o 309 tys. widzów więcej. Było to 742 tys. osób, co przełożyło się na 6,03 proc. udziału w 4+, 8,13 proc. w 16-49 i 7,02 proc. w 16-59.
Program „Doda. Dream Show” pokazuje, jak wiele pracy Dorota Rabczewska wkłada w przygotowania do swoich występów i jak wiele kosztuje to ją samą i jej najbliższych. Widzowie poznają jej współpracowników, rodzinę, przyjaciół, partnera. Zwieńczeniem produkcji będzie seria koncertów, na które bilety będą dostępne w otwartej sprzedaży.
W trakcie programu Doda komunikuje się z fanami oraz jej obserwatorami i słucha ich rad związanych z organizacją show. Fani mogą też w konkursach wygrać m.in. bilety na koncerty.
Dobiega końca okres zdjęciowy
Od czerwca br. trwają zdjęcia do programu, który będzie się składać z ośmiu 44-minutowych odcinków. Prace na planie z udziałem Dody i osób z jej otoczenia realizowane są m.in. w jej domu, w sali treningowej, tanecznej, w studiu, w hali, gdzie odbędzie się koncert. Ostatni klaps ma paść we wrześniu.
Za pomysł i produkcję formatu odpowiadają Polsat i Rochstar. Reżyserem jest Michał Majak, który razem z wyżej wspomnianym Pascalem Litwinem pracował przy programie „Doda. 12 kroków do miłości”.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 433 tys. widzów śledzi nowy program „Doda. Dream Show” w Polsacie