Dominika Przyłęcka odpowiedzialna za obsługę klienta w Focus Nation
Dominika Przyłęcka objęła stanowisko client service director w agencji komunikacji marketingowej Focus Nation.
Dominika Przyłęcka jako client service director odpowiada za jakość obsługi klientów agencji oraz kompleksową realizację projektów i kampanii.
Przyłęcka ma ponad 25 lat doświadczenia, zarówno w sieciowych agencjach, m. in.: JWT, Havas, Y&R, jak i lokalnych: MillionYou, Whites, Grandes Kochonos. Pracowała też po stronie klienta, m.in. jako: kierownik działu komunikacji i ewaluacji dla Muzeum Polin, dyrektor marketingu Sante czy Instynkt Creative Group.
- Dominika, łącząc doświadczenie po stronie agencji i po stronie działów marketingu, wnosi do naszej organizacji szerszą perspektywę i zrozumienie celów jakie marki stawiają przed nami w komunikacji. Wierzymy, że doświadczenie Dominiki - praca z markami z różnych sektorów - FMCG, bankowości, usług, kultury, motoryzacji, organizacji społecznych przy tworzeniu marek, strategii marketingowych i komunikacyjnych, pozwoli nam wspólnie w realizacji najlepszych kampanii we wszystkich kanałach – zgodnie z naszą misją all line, all in – mówi Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation.
Focus Nation, razem z agencją Imagine Nation (event&field marketing) oraz Moonsteps (software solutions team) należy do IF Nation Group.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dominika Przyłęcka odpowiedzialna za obsługę klienta w Focus Nation