Dominika Rokosz marketing managerem w Teads
Do zespołu globalnej platformy reklamy internetowej Teads dołączyła Dominika Rokosz, obejmując funkcję marketing managera. Wcześniej pracowała m.in. w Burda International Polska, Agencji Warszawa i Hiro Network.
Rokosz w Teads będzie zajmowała się działaniami marketingowymi w Polsce, a także na kilku innych rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej. Będzie raportowała do Danicy Thalmann, dyrektor marketingu firmy w Szwajcarii, Austrii, Turcji i regionie CEE.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przez ostatnie dwa lata Dominika Rokosz funkcjonowała jako freelancerka, realizując m.in. projekty marketingowe, digitalowe i e-commerce z klientami z branży lifestyle, beauty i FMCG. Pełniła również funkcję business development managera dla startupów i portali informacyjnych.
Wcześniej pracowała przez rok w wydawnictwie Burda International Polska (jako project & sales manager i special project manager), przez ponad trzy lata w Agencji Warszawa (kolejno jako senior account executive, new business manager i business development manager) oraz przez 2,5 roku w Hiro Network (jako PR & marketing manager).
Z Teads nadal są związani Julita Ziółkowska, od połowy 2018 roku pełniąca funkcję dyrektora sprzedaży, oraz Gracjan Chagowski jako group account director. Zespół Teads w Polsce liczy łącznie 10 osób, zasięg platformy w naszym kraju wynosi 28 mln unikalnych użytkowników.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dominika Rokosz marketing managerem w Teads