SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa odsłona aplikacji Dropsy

Dropsy, którego współzałożycielem jest Mikołaj Bagiński z DRE$$CODE wkracza w kolejną fazę rozwoju i prezentuje nową odsłonę. Po pięciu latach obecności na rynku, aplikacja doczekała się kompleksowej modernizacji - zarówno pod względem wizualnym, jak i funkcjonalnym. 
 

fot. materiał prasowy fot. materiał prasowy

Dropsy to rozbudowany ekosystem łączący społeczność skupioną wokół streetwearu, lifestyle’u i mody. Platforma gromadzi setki ofert od marek lifestylowych, beauty czy elektroniki. Umożliwia użytkownikom śledzenie premier obuwniczych i odzieżowych. 

Dziś aplikacja ma ponad 300 tys. aktywnych użytkowników miesięcznie i prawie 3 miliony pobrań. Konto Dropsy na Instagramie od wielu miesięcy zajmuje pierwsze miejsce w rankingu Sotrender pod względem zaangażowania użytkowników. Profil dropsy.girls skierowany do kobiet ma prawie 30 milionów wyświetleń od stycznia tego roku. A publikacje regularnie znajdują się w zestawieniu najlepszych postów miesiąca pośród wszystkich marek w Polsce.

Nowe funkcjonalności i nowe możliwości Dropsy

Jak informuje firma, relaunch aplikacji Dropsy to "odpowiedź na dynamicznie zmieniające się potrzeby odbiorców. Celem było stworzenie jeszcze bardziej intuicyjnej i spersonalizowanej platformy. Oprócz nowego layoutu użytkownicy mogą znaleźć zakładkę "Home", która jest miejscem z nowymi, dynamicznymi, informacyjnymi banerami. Teraz można w łatwy sposób znaleźć wyróżnione najlepsze okazje, czy dropy. Nie tylko te związane ze sneakersami i odzieżą, ale też i produktami powiązanymi z lifestyle'em, które wcześniej były dostępne tylko w poszczególnych sekcjach".

Jedną ze zmian jest wprowadzenie dedykowanych filtrów, dzięki którym użytkownicy mogą dostosować wyświetlane produkty do swoich preferencji. Filtry umożliwiają spersonalizowanie wyszukiwanych treści, tak, aby korzystanie z aplikacji stało się bardziej intuicyjne i przejrzyste dla odbiorców.

Czytaj także: Cyfrowy Polsat znów zainwestował w fotowoltaikę

– Ta aktualizacja to spełnienie mojego marzenia z czasów, gdy miałem 17 lat – stworzenia własnej apki, która daje ludziom platformę do kupowania rzeczy w najlepszych cenach i okazjach. Dążymy do tego, żeby Dropsy były liderem w segmencie aplikacji zakupowych i informacyjnych dedykowanych generacji Z. Chcemy oferować użytkownikom coraz lepsze doświadczenie. Nowa odsłona platformy to krok w stronę jeszcze większego zaangażowania społeczności i efektywniejszego monetyzowania potencjału aplikacji – powiedział Mikołaj Bagiński.

Kolejna zmiana to nowa funkcja "Most Wanted" w której są prezentowane najgorętsze premiery i okazje w formie stories. Warto dodać, że dzięki niej użytkownicy będą mogli dowiedzieć się o różnego rodzaju ciekawostkach z tematyki lifestylowowej. Dodatkowo został zmieniony wygląd sekcji "Hype", aby była jeszcze bardziej spójna wizualnie.

Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona aplikacji Dropsy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl