SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czołowa influencerka nawiązała współpracę z Lidlem

Firma Lidl Polska wraz z Julią „Maffashion” Kuczyńską stworzyła kolekcję “Crivit x Maffashion” - linię odzieży sportowej, zaprojektowanej z myślą o potrzebach kobiet. Kolekcja w sprzedaży od 14 sierpnia.
 

fot. materiał prasowy fot. materiał prasowy

Jak informuje firma Lidl Polska, Maffashion była zaangażowana w każdy etap powstania kolekcji “Crivit”. Ubrania z tej linii mają sprawdzać się zarówno podczas treningu, jak i na co dzień.

– Od samego początku zależało mi na tym, żeby ta kolekcja realnie odpowiadała na potrzeby kobiet takich jak ja – aktywnych, żyjących w biegu, ale jednocześnie ceniących wygodę, styl i swobodę. Dzięki Lidl Polska udało się przenieść to założenie na linię, która łączy funkcjonalność z modą, a przy tym jest szeroko dostępna w przystępnej cenie. Bardzo się cieszę, że kolekcję CRIVIT x Maffashion można będzie kupić w sklepach w całej Polsce – przekazała mediom Julia „Maffashion” Kuczyńska.

Nowa kolekcja

W kolekcji dominują czarne legginsy, kolarki, modelujące staniki czy luźniejsze koszulki. Tkaniny zostały dobrane tak, by podkreślać sylwetkę, zapewniać swobodę ruchu i sprawdzać się w każdej sytuacji. Obok czerni pojawiają się również świeże, energetyzujące kolory - limonkowy, liliowy oraz panterkowy print.

W ramach współpracy Lidl Polska i Maffashion powstała też kampania promująca kolekcję, obejmująca dwa spoty telewizyjne, sesję zdjęciową oraz materiały do mediów społecznościowych. Głosem spotu jest sama influencerka, która w osobistym monologu dzieli się swoją filozofią podejścia do ruchu, ciała i mody. Estetyka kampanii opiera się na emocjach, atmosferze bliskości i harmonijnym rytmie  obrazu, dźwięku i słów.

Czytaj także: Lidl i Media Expert królują w telewizji

Za kompleksową koncepcję kreatywną, produkcję i postprodukcję materiałów odpowiada agencja GPD, natomiast działania z zakresu influencer marketing realizuje agencja Liquid Threads. Promocja kolekcji prowadzona jest w telewizji, mediach społecznościowych oraz we wszystkich sklepach Lidl Polska.

Pierwsza część kolekcji trafi do sprzedaży już 14 sierpnia - stacjonarnie w sklepach Lidl Polska oraz online na lidl.pl od godziny 8.00. Drugi drop dostępny będzie od 21 sierpnia.

Dołącz do dyskusji: Czołowa influencerka nawiązała współpracę z Lidlem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Nie znam, jakie ma osiągnięcia zawodowe?
1 0
odpowiedź