Duże zmiany w dziale reklamy Burda Media Polska. Po 20 lat odchodzi Michał Helman
Po dwudziestu latach ze spółką Burda Media Polska żegna się Michał Helman, chief commercial officer. W związku z tym duże zmiany obejmą biuro reklamy. Z firmy odchodzą też Piotr Młynarczyk i Renata Wilczyńska.

Michał Helman podjął decyzję o zakończeniu swojej współpracy ze Burda Media Polska z końcem września 2025 roku - podano w komunikacie. Przez ostatnie lata kierował obszarem sprzedaży reklamy, odpowiadał za najważniejszej procesy integracyjne, w tym konsolidację struktur sprzedażowych Burda oraz Edipresse. Rozwinął ofertę reklamową firmy oraz odpowiedzialny za jej realizację zespół Content Studio.
– Wkład Michała w rozwój Burda Media Polska jest ogromny. Przez dwie dekady był on nie tylko twarzą i ambasadorem firmy, lecz także członkiem jej ścisłego kierownictwa, który współtworzył strategię spółki i nadawał kierunek jej rozwojowi. W imieniu swoim oraz całego zespołu zarządzającego chciałbym Michałowi serdeczne podziękować za jego wieloletnie zaangażowanie, profesjonalizm i nieoceniony wkład w sukcesy Burdy w Polsce – powiedział Maciej Klepacki, prezes zarządu Burda Media Polska
– Dołączałem do firmy w okresie największego rozkwitu prasy, by dwie dekady później współtworzyć największą fuzję w branży digital lifestyle media – połączenie Burdy z Edipresse. Był to projekt liderski, kulturowy i biznesowy, a przede wszystkim proces integracji kompetencji i energii zespołów, z którymi wspólnie zbudowaliśmy nową jakość na rynku, rozwijając równolegle ofertę online, social i video – dodał Michał Helman.
Zobacz: Burda otwiera nowe studio. „Nowy etap w obszarze wideo”
Zmiany w obszarze sprzedaży reklamy
W obszarze sprzedaży reklamy Burda Media Polska Monika Muszyńska (na zdjęciu poniżej) obejmie stanowisko dyrektor zarządzającej ds. sprzedaży digital, customer insights & performance. Do jej zespołu dołączy Agnieszka Krzyżanowska, dyrektor sprzedaży afiliacyjnej wraz zespołem sprzedaży performance.

Małgorzata Gurbała (na zdjęciu poniżej) zostanie dyrektor zarządzającą ds. sprzedaży multimedia luxury & lifestyle, wraz z odpowiedzialnością za obszar traffic print.

Katarzyna Nowakowska (na zdjęciu poniżej) obejmie stanowisko dyrektor zarządzającej ds. partnerstw strategicznych, z rozszerzoną odpowiedzialnością za obszar video w tym platformę Youtube.

Obszar Moniki Ceglińskiej – Maciak, strategy, ad product and content studio director zostanie rozszerzony o zespół technologiczny odpowiedzialny za realizację projektów reklamowych.
Bez zmian pozostaje obszar odpowiedzialności Jakuba Wilczaka, head of programmatic & data, a także Jarosława Machockiego, który pełni funkcję new business director.
Całość obszaru sprzedaży i Content Studio będzie raportować bezpośrednio do Macieja Klepackiego.
Zobacz: Wizaz.pl z nową redaktorką naczelną
Pionem digital zarządza Nino Dżikija
To nie koniec zmian. W lutym 2025 roku Burda Media powołała zintegrowany pion operacji cyfrowych pod kierownictwem Nino Dżikija, która objęła stanowisko dyrektor zarządzającej ds. Digital. Do głównych zadań tego zespołu należy rozwój działań w obszarze contentowym i produktowym, centralizacja działań w obszarze pozyskania ruchu internetowego oraz wsparcie monetyzacji produktów z digitalowego portfolio firmy.
Do struktur pionu digital dołączyły wówczas zespoły odpowiedzialne w Burda Media Polska za obszary: SEO, social media, traffic & online inventory, ad grid oraz video Hub, dotychczas znajdujące się w różnych pionach firmy, w tym w technologii.
Po 18 miesiącach Burda Media Polska zakończyła strategiczny projekt migracji największych swoich serwisów internetowych na jedną platformę wydawniczą, zarządzaną i rozwijaną przez międzynarodowe struktury koncernu. W związku z zakończeniem projektu i reorganizacją struktur technologicznych, podjęto decyzję o likwidacji stanowiska CTO Poland. Z firmą z końcem czerwca żegna się Piotr Młynarczyk, pełniący tę funkcję przez ostatnie trzy lata.
Lokalne zespoły deweloperskie oraz administratorzy systemów nadal będą działać w ramach struktur Burda Media Polska, a wsparcie technologiczne i merytoryczne zapewniać będzie Toby Hoon, CTO Burda International.
Pracę w wydawnictwie kończy także Renata Wilczyńska, head of people & culture. Na to stanowisko trwa rekrutacja.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w dziale reklamy Burda Media Polska. Po 20 lat odchodzi Michał Helman