SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże zmiany w dziale reklamy Burda Media Polska. Po 20 lat odchodzi Michał Helman

Po dwudziestu latach ze spółką Burda Media Polska żegna się Michał Helman, chief commercial officer. W związku z tym duże zmiany obejmą biuro reklamy. Z firmy odchodzą też Piotr Młynarczyk i Renata Wilczyńska.

Michał Helman Michał Helman

Michał Helman podjął decyzję o zakończeniu swojej współpracy ze Burda Media Polska z końcem września 2025 roku - podano w komunikacie. Przez ostatnie lata kierował obszarem sprzedaży reklamy, odpowiadał za najważniejszej procesy integracyjne, w tym konsolidację struktur sprzedażowych Burda oraz Edipresse. Rozwinął ofertę reklamową firmy oraz odpowiedzialny za jej realizację zespół Content Studio.

– Wkład Michała w rozwój Burda Media Polska jest ogromny. Przez dwie dekady był on nie tylko twarzą i ambasadorem firmy, lecz także członkiem jej ścisłego kierownictwa, który współtworzył strategię spółki i nadawał kierunek jej rozwojowi. W imieniu swoim oraz całego zespołu zarządzającego chciałbym Michałowi serdeczne podziękować za jego wieloletnie zaangażowanie, profesjonalizm i nieoceniony wkład w sukcesy Burdy w Polsce – powiedział Maciej Klepacki, prezes zarządu Burda Media Polska

Dołączałem do firmy w okresie największego rozkwitu prasy, by dwie dekady później współtworzyć największą fuzję w branży digital lifestyle media – połączenie Burdy z Edipresse. Był to projekt liderski, kulturowy i biznesowy, a przede wszystkim proces integracji kompetencji i energii zespołów, z którymi wspólnie zbudowaliśmy nową jakość na rynku, rozwijając równolegle ofertę online, social i video – dodał Michał Helman.

Zobacz: Burda otwiera nowe studio. „Nowy etap w obszarze wideo”

Zmiany w obszarze sprzedaży reklamy

W obszarze sprzedaży reklamy Burda Media Polska Monika Muszyńska (na zdjęciu poniżej) obejmie stanowisko dyrektor zarządzającej ds. sprzedaży digital, customer insights & performance. Do jej zespołu dołączy Agnieszka Krzyżanowska, dyrektor sprzedaży afiliacyjnej wraz zespołem sprzedaży performance.

Małgorzata Gurbała (na zdjęciu poniżej) zostanie dyrektor zarządzającą ds. sprzedaży multimedia luxury & lifestyle, wraz z odpowiedzialnością za obszar traffic print.

Katarzyna Nowakowska (na zdjęciu poniżej) obejmie stanowisko dyrektor zarządzającej ds. partnerstw strategicznych, z rozszerzoną odpowiedzialnością za obszar video w tym platformę Youtube.

Obszar Moniki Ceglińskiej – Maciak, strategy, ad product and content studio director zostanie rozszerzony o zespół technologiczny odpowiedzialny za realizację projektów reklamowych.

Bez zmian pozostaje obszar odpowiedzialności Jakuba Wilczaka, head of programmatic & data, a także Jarosława Machockiego, który pełni funkcję new business director.

Całość obszaru sprzedaży i Content Studio będzie raportować bezpośrednio do Macieja Klepackiego. 

Zobacz: Wizaz.pl
 z nową redaktorką naczelną

Pionem digital zarządza Nino Dżikija

To nie koniec zmian. W lutym 2025 roku Burda Media powołała zintegrowany pion operacji cyfrowych pod kierownictwem Nino Dżikija, która objęła stanowisko dyrektor zarządzającej ds. Digital. Do głównych zadań tego zespołu należy rozwój działań w obszarze contentowym i produktowym, centralizacja działań w obszarze pozyskania ruchu internetowego oraz wsparcie monetyzacji produktów z digitalowego portfolio firmy.

Do struktur pionu digital dołączyły wówczas zespoły odpowiedzialne w Burda Media Polska za obszary: SEO, social media, traffic & online inventory, ad grid oraz video Hub, dotychczas znajdujące się w różnych pionach firmy, w tym w technologii.

Po 18 miesiącach Burda Media Polska zakończyła strategiczny projekt migracji największych swoich serwisów internetowych na jedną platformę wydawniczą, zarządzaną i rozwijaną przez międzynarodowe struktury koncernu. W związku z zakończeniem projektu i reorganizacją struktur technologicznych, podjęto decyzję o likwidacji stanowiska CTO Poland. Z firmą z końcem czerwca żegna się Piotr Młynarczyk, pełniący tę funkcję przez ostatnie trzy lata. 

Lokalne zespoły deweloperskie oraz administratorzy systemów nadal będą działać w ramach struktur Burda Media Polska, a wsparcie technologiczne i merytoryczne zapewniać będzie Toby Hoon, CTO Burda International.

Pracę w wydawnictwie kończy także Renata Wilczyńska, head of people & culture. Na to stanowisko trwa rekrutacja. 

Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w dziale reklamy Burda Media Polska. Po 20 lat odchodzi Michał Helman

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JM
+ odejście Konrada Mazura. Dobry tam jest bałagan
5 0
odpowiedź
User
Byłam
Koniec Burdy jaką znamy! Koniec pewnej epoki i czasów świetności Burdy! Zresztą, Burda skończyła się razem z odejście Alexandra Sorga. Teraz to już tylko 1/4 tego co było.
9 4
odpowiedź
User
r
zawsze jak się wprowadza 10 dyr.. zarządzających ds. niewiadomo jakich to koniec biznesu😂
10 2
odpowiedź