SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marta Kabulska na czele serwisu parentingowego Burdy. Transfer z naTemat

Z początkiem lipca na czele serwisu Mamotoja.pl (Burda Media Polska) stanie Marta Kabulska, która obejmie stanowisko redaktorki naczelnej. To jedna ze zmian w segmencie Parenting i Zdrowie, który zgodnie z zapowiedziami wydawcy serwisu, ma zostać wzmocniony w odpowiedzi na potrzeby użytkowników. Nowa naczelna przeszła do Burdy z Grupy naTemat. 

mat.prasowe mat.prasowe

Marta Kabulska to dziennikarka, redaktorka i psycholożka, od lat związana z tematyką lifestyle’ową, zdrowotną i parentingową. Przez ostatnie lata pracowała w Grupie naTemat, gdzie pełniła funkcję Head of Parenting, była redaktorką naczelną serwisów Mamadu.pl i DadHero.pl. Od lipca pokieruje serwisem Mamotoja.pl. 

Będzie odpowiadać za cały obszar Parenting i Zdrowie, w tym dalszy rozwój i wzmocnienie pozycji serwisów Burda Media Polska jako zaufanych źródeł wiedzy, porad i inspiracji dla współczesnych rodziców oraz osób dbających o zdrowie własne i swoich bliskich. Pod jej kierownictwem planowany jest rozwój nowych formatów redakcyjnych, m.in. eksperckich podcastów, lifestyle’owych materiałów video oraz treści premium – informuje Burda Media Polska. 

Czytaj także: Kluczowe zmiany w Grupie naTemat. Trzech nowych szefów obszarów

Burda postawi na YouTube

Wydawca inwestuje w rozwój segmentu Parenting i Zdrowie, odpowiadając na rosnące potrzeby użytkowników, którzy poszukują rzetelnych treści wspierających zdrowy styl życia i świadome rodzicielstwo. Już wkrótce w serwisach Mamotoja.pl, Polki.pl, jak i kanałach YouTube pojawią się nowe formaty: treści eksperckie, materiały video i cykle redakcyjne – czytamy w komunikacie prasowym wydawcy serwisu Mamotoja.pl adresowanego do rodziców i opiekunów.

– Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Burda Media Polska w tak ważnym i dynamicznym momencie. Tematy związane z rodzicielstwem i zdrowiem są mi szczególnie bliskie – łączą to, co zawodowo robię od lat, z tym, co rozumiem również jako psycholożka i mama. To obszary, które wymagają nie tylko eksperckiego podejścia i rzetelności, ale też empatii i uważności. Mamotoja.pl to marka z ogromnym potencjałem, którą chcę rozwijać jako nowoczesny, wielowymiarowy serwis z wartościowymi treściami, innowacyjnymi formatami i świeżym spojrzeniem na potrzeby współczesnych rodziców – mówi Marta Kabulska.

Karolina Kalinowska, dyrektorka segmentu Women's Media, dodaje: – Marta to redaktorka z ogromnym doświadczeniem, wyczuciem tematów i nowoczesnym podejściem do tworzenia treści. Jej dołączenie do zespołu Burda Media Polska to dla nas ważny krok w kierunku wzmacniania obecności w kategoriach parentingowych i lifestyle’owych. 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Marta Kabulska na czele serwisu parentingowego Burdy. Transfer z naTemat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl