Kolekcjonerskie butelki ketchupu z tatuażem Eda Sheerana w kolejnej odsłonie kampanii Heinz
Tatuaże Eda Sheerana zdobią butelki ketchupu Heinz. To kolejna odsłona kampanii reklamowej z udziałem brytyjskiej gwiazdy muzyki.
Heinz obchodzi w tym roku 150. urodziny, z tej okazji zaprosił do współpracy reklamowej jednego z najpopularniejszych na świcie piosenkarzy - Eda Sheerana. Brytyjski artysta pojawił się w spocie reklamowym ketchupu w czerwcu tego roku.
W kolejnej odsłonie kolaboracji, Sheeran użyczył marce wizerunku swoich tatuaży. Malunki zdobią butelki z limitowanej edycji „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”.
Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika.
Heinz i Sheeran postanowili przekazać zysk ze sprzedaży wyjątkowej kolekcji butelek z tatuażem Brytyjczyka na cele charytatywne. Marka pieniądze przekaże fundacji Rise Against Hunger, piosenkarz organizacji East Anglia’s Children’s Hospices, EACH.
Jak zdobyć butelkę ketchupu z autografem Eda Sheerana?
Trzy butelki z kolekcji „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition” trafią już 15 sierpnia na aukcję w londyńskim domu aukcyjnym Christie’s . Spora część butelek będzie do zdobycia w międzynarodowym losowaniu, które ruszyło 12 sierpnia stronie paddle8.com/EdSheeranHeinz.
Aby wziąć udział w tej akcji, należy się zgłosić na stronie oraz wpłacić dobrowolny datek. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w losowaniu 23 sierpnia do 17.00 czasu londyńskiego (w losowaniu wezmą udział wszystkie osoby, które prawidłowo wypełnią zgłoszenie.Ponadto, pojedyncze butelki z limitowanej edycji piosenkarz rozda fanom podczas swoich koncertów, a kilka sztuk trafi do wybranych muzeów na świecie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kolekcjonerskie butelki ketchupu z tatuażem Eda Sheerana w kolejnej odsłonie kampanii Heinz