ESPN z własnym programem sportowym na Snapchatcie
Amerykański kanał sportowy ESPN debiutuje na Snapchacie z własnym serwisem informacyjnym „SportsCenter”. Relacje z najważniejszych wydarzeń sportowych będą publikowane na platformie dwa razy dziennie.
„SportsCenter” od ESPN będzie pierwszym regularnym miniprogramem sportowym na Snapchacie. Nowe materiały będę pojawiały się od poniedziałku do piątku o 5:00 i 17:00, a w weekendy o 5:00 (wszystkie godziny wg strefy czasowej wschodniego wybrzeża). Każdy odcinek potrwa od trzech do pięciu minut i będzie zawierać skrót najważniejszych wydarzeń sportowych i komentarze ekspertów. SportsCenter to także flagowy program emitowany na głównej antenie ESPN.
W gronie prowadzących program na Snapchacie zobaczymy Katie Nolan, Elle Duncan, Cassidy Hubbarth, Jasona Fitza i Cya Amundsona.
- "SportsCenter" to zupełnie nowy, kreatywny format na Snapchacie, który pozwoli nam jeszcze bardziej rozwinąć naszą flagową markę - komentuje Connor Schell, wiceszef ESPN, w firmie odpowiedzialny za content.
Użytkownicy Snapchata w Europie zobaczą w aplikacji ekskluzywne materiały z najbliższej olimpiady zimowej w Pjongczangu, na mocy umowy zawartej między Snapem a Eurosportem W tym roku platforma podpisała porozumienie z koncernem NBCUniversal oraz niezależnym studiem filmowym Duplass Brothers. Dzięki niej na Snapchatcie pojawią się oryginalne treści wideo, w tym programy i seriale.
W trzecim kwartale tego roku spółka Snap Inc., właściciel Snapchata, wykazała przychody w wysokości 207 mln dolarów, a jej starty wyniosły 443 mln dolarów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: ESPN z własnym programem sportowym na Snapchatcie