Euvic Digital z kolejną kampanią dla marki Logitech
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) prowadzi kolejną kampanię z influencerami dla marki Logitechi zestawu Signature Slim.
Działania prowadzone są we współpracę z Olcyk, Magdalena Ol, Lesław Dzik, influencerami, których codzienność związana jest z pracą przy komputerze i tworzeniem treści w mediach społecznościowych.
Działania mają ma na celu zaprezentowanie nowego wymiaru komfortu i efektywności pracy dzięki produktom Logitech. Influencerzy dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z używaniem zestawu Signature Slim.
Aby podkreślić aspekt współpracy i wymiany doświadczeń, influencerzy przekazywali sprzęt kolejnej osobie, oznaczając ją i kierując na jej profil. Zwieńczeniem akcji będzie post ostatniego influencera ogłaszający konkurs, w którym uczestnicy będą mieli szansę zgarnąć atrakcyjne nagrody od marki Logitech.
Za kampanię po stronie Euvic Digital odpowiadają Nastazja Dessoulavy-Ardyn i Paulina Klecz.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Euvic Digital z kolejną kampanią dla marki Logitech