Zespół media planning w Euvic Digital z nową szefową
Dagmara Rżyska obejmując stanowisko head of analytics stanęła na czele zespołu media planning agencji Euvic Digital (Euvic Performance).
Do zadań Dagmaray Rżyskiej będzie należała przede wszystkim rozbudowa działu analityki media planningu, koordynacja współpracy z kluczowymi klientami oraz zarządzanie strategiami obecności marek online.
- Dagmara to doświadczona specjalistka, która z sukcesami pracowała dla uznanych marek. Cieszymy się, że wzmocni nasz zespół - mówi Jakub Mazurkiewicz, COO w Euvic Digital. - Obecna strategia agencji zakłada stały rozwój kompetencji w obszarze analityki digital, dzięki czemu możemy skuteczniej planować media i optymalizować kampanie online dla naszych klientów.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Dagmara Rżyska specjalizuje się w kampaniach online i analityce internetowej. Z branżą digital marketingu związana jest od ponad 12 lat, a na co dzień odpowiadała za strategię obecności marek w internecie oraz realizację efektywnościowych kampanii online. Tworzyła kampanie m.in. dla: Żabka, Orange, Blik, a także branży deweloperskiej. Zanim zaczęła pracę w Euvic Digital pracowała dla Symetria UX.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Zespół media planning w Euvic Digital z nową szefową