Ewa Skrzypek head of SEM w SalesTube
Ewa Skrzypek objęła stanowisko head of SEM w agencji SalesTube. Będzie odpowiedzialna za koordynację pracy w blisko 50-osobowym zespole, automatyzację procesów, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze SEM.

Skrzypek będzie odpowiadała za rozwój zespołu, automatyzację i optymalizację procesów.
- Powierzenie jej stanowiska head of SEM jest wynikiem najlepszego wśród kandydatów zrozumienia potrzeb tak dużego zespołu, jakim jest aktualnie dział SEMowy. Jej strategiczne podejście do planowania i wdrażania zmian, poprzedzone zawsze analizą codziennych wyzwań, będzie nieocenioną pomocą przy realizacji naszych kluczowych zadań - mówi Magdalena Pobikrowska, head of Biddable Media w SalesTube.
Skrzypek w SalesTube od 2019 roku
Ewa Skrzypek dołączyła do SalesTube w 2019 roku jako senior SEM manager. Karierę w branży zaczynała w 2007 w agencji marketingowej, żeby następnie przejść na stronę klienta i zajmować się szerszym zakresem reklamy digitalowej - również afiliacją, FB i innych sieci PPC. Prowadziła kampanie na kilkudziesięciu rynkach europejskich i azjatyckich.
W GroupM zarządzała 12-osobowym zespołem i w ciągu 6 lat współpracowała z takimi klientami jak Nivea, Biedronka, Leroy Merlin, Alior Bank, Huawei Nest Bank, Citi Bank, AVON, Orlen, PKP Intercity, USP Zdrowie czy Wittchen.
Ukończyła Psychologię Kliniczną na SWPS w Warszawie ze specjalizacjami Psychologia Zachowań Konsumenckich oraz Marketing i Reklama.
Ewa Skrzypek będzie raportować do Magdaleny Pobikrowskiej, head of Biddable Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Ewa Skrzypek head of SEM w SalesTube