SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Była szefowa biura reklamy TVP pożegnała się z ZPR Media

Po roku pracy z Grupą ZPR Media rozstała się dyrektor rozwoju i sprzedaży wideo Ewelina Czuba. Wcześniej przez kilka lat pracowała jako szefowa biura reklamy Telewizji Polskiej.

Ewelina Czuba, fot. materiały prasowe Grupy ZPR Media Ewelina Czuba, fot. materiały prasowe Grupy ZPR Media

Ewelina Czuba o zakończeniu pracy w Grupie ZPR Media poinformowała na LinkedIn.

– Nie komentujemy zmian personalnych. Mogę jedynie potwierdzić fakt odejścia Eweliny Czuby z Grupy ZPR Media. Jej stanowisko jest nieobsadzone – przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Głowiński-Lubiak, PR manager firmy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Ewelina Czuba rok w Grupie ZPR Media

Pracę w Grupie ZPR Media Ewelina Czuba zaczęła w czerwcu 2024 roku, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży wideo. Odpowiadała za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.

Przedtem przez 19 lat była związana z biurem reklamy Telewizji Polskiej. Początkowo pracowała w zespole handlowym, w 2011 roku została zastępca dyrektora ds. handlowych, a w 2017 roku objęła stanowisko dyrektor całego biura.

Z TVP pożegnała się w lutym ub.r., krótko po zmianie władz publicznego nadawcy. Nowym szefem jego biura reklamy został Marcin Gudowicz, wracając do firmy po kilku latach pracy w Ströer Polska.

CZYTAJ TEŻ: Radio Eska zarobiło mniej. Zysk 30 proc. w dół

Ewelina Czuba była arbitrem w Komisji Etyki Reklamy, a obecnie jest członkiem drugiej kadencji rady nadzorczej IAA Polska - Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

Do Grupy ZPR Media należą m.in. spółki wydające „Super Expres” oraz nadającej Radio Eska, Eska2, Eska Rock, Radio VOX FM i Radio Plus.

Dołącz do dyskusji: Była szefowa biura reklamy TVP pożegnała się z ZPR Media

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A
Nie wykorzystali jej potencjału, szkoda
11 7
odpowiedź
User
No name
Jej szczęście ! A wielka strata dla ZPR Media!
10 5
odpowiedź
User
nn
zła decyzja grupy
7 6
odpowiedź