'Fakty po faktach' polepszyły wyniki TVN 24
Nadawane w TVN 24 "Fakty po faktach" przyciągają ok. 8,5 proc.widowni, którą mają "Fakty" w TVN, a program w swoim paśmie emisjipodwyższył oglądalność kanału informacyjnego ponad 3,5 razy wstosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Średnia widownia czterech pierwszych wydań "Faktów po faktach",pokazywanych w TVN 24 od zeszłego poniedziałku w dni powszednie o19.26, wyniosła 285 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie2,61 proc. (w grupie 4+) i 1,93 proc. (w grupie 16-49) - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
| Wszyscy4+ | 16-49 | ||
| Data | AMR | SHR % | SHR % |
| 08-05-2008 | 339 227 | 3,10% | 1,53% |
| 07-05-2008 | 349 210 | 3,35% | 2,07% |
| 06-05-2008 | 214 037 | 1,89% | 1,61% |
| 05-05-2008 | 234 547 | 2,12% | 2,48% |
| średnia | 285 481 | 2,61% | 1,93% |
Program przyciąga 3,5 raza więcej widzów niż miała TVN 24 w tymsamym paśmie w analogicznym tygodniu 2007 roku - emitowane wtedymiędzy 19.26 a 19.47 "Fakty ludzie pieniądze" oglądało średnio 76tys. osób, a udział kanału wynosił 0,59 proc. (w 4+) i 0,75 proc.(w 16-49).
W analizowanym okresie cztery wydania "Faktów" w TVNprzyciągnęły przed ekrany średnio 3,34 mln widzów, dając stacjiodpowiednio 32,96 proc. i 28,93 proc. udziału w rynku. Oznacza to,że rozszerzenie "Faktów" w TVN 24 miało ok. 8,5 proc. widowniwybierającej dziennik w TVN.
| Wszyscy4+ | 16-49 | ||
| Data | AMR | SHR % | SHR % |
| 08-05-2008 | 3 168 853 | 30,68% | 25,54% |
| 07-05-2008 | 3 013 003 | 31,22% | 26,44% |
| 06-05-2008 | 3 706 517 | 35,54% | 33,46% |
| 05-05-2008 | 3 455 984 | 34,28% | 30,03% |
| średnia | 3 335 633 | 32,96% | 28,93% |
Z danych wynika, iż "Fakty po faktach" oglądają najchętniejkobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy miast orazosoby z wykształceniem średnim i wyższym.
| AFF | ADH % | ||
| Płeć | Mężczyźni | 93 | 44,98% |
| Kobiety | 106 | 55,02% | |
| Wiek | 4- 9 | 7 | 0,42% |
| 10-15 | 42 | 3,19% | |
| 16 - 19 | 13 | 0,78% | |
| 20 - 24 | 31 | 2,74% | |
| 25 - 29 | 33 | 2,83% | |
| 30 - 34 | 83 | 6,52% | |
| 35 - 39 | 55 | 3,66% | |
| 40 - 44 | 45 | 2,94% | |
| 45 - 49 | 122 | 9,45% | |
| 50 - 54 | 186 | 15,28% | |
| 55 - 59 | 180 | 12,97% | |
| 60+ | 214 | 39,22% | |
| Wlk.miasta | Wieś | 28 | 10,57% |
| < 50 tys. | 105 | 25,00% | |
| 50-100 tys. | 188 | 16,86% | |
| 100-200 tys. | 262 | 20,86% | |
| > 200 tys. | 128 | 26,71% | |
| Zawód | Top management | 157 | 13,02% |
| Pracownicyszczebla średniego | 116 | 15,54% | |
| Pracownicyfizyczni i rolnicy | 65 | 12,75% | |
| Emeryci | 195 | 50,47% | |
| Inne | 25 | 8,22% | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 53 | 23,57% |
| Średnie | 139 | 41,75% | |
| Wyższe | 260 | 31,07% | |
| Inne | 26 | 3,61% |
TVN

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 'Fakty po faktach' polepszyły wyniki TVN 24