Ferrero: Wyjedź na tor z Kubicą!
Ferrero rozpoczyna kampanię "Formuła Hero" promującą Kinder, TicTaca i Nutellę. Akcja przebiega pod hasłem "Wyjedź na tor zKubicą!".
W ramach promocji "Formuła Hero" punkty z opakowań Kinder, TicTaca i Nutelli można wymieniać na gadżety związane z teamemwyścigowym Roberta Kubicy. W akcji pod hasłem "Wyjedź na tor zKubicą!" do wygrania są również wycieczki na Grand Prix Włoch natorze Monza w towarzystwie Artura Kubicy, ojca polskiegokierowcy.

Promocji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, internecie(specjalny serwis) i punktach sprzedaży. Wszystkie działania imateriały wykorzystywane w tej akcji - zaplanowanej do końcaczerwca - przygotowała agencja reklamowa CommunicationUnlimited.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ferrero: Wyjedź na tor z Kubicą!