Agencja iProspect obroniła budżet Ferrero
Firma Ferrero, producent słodyczy takich jak Ferrero, MonCheri, Kinder czy Nutella, rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała obsługującą ją poprzednio agencję mediową iProspect (Grupa Dentsu).
Przetarg mediowy Ferrero trwał kilka miesięcy. Miał charakter międzynarodowy i obejmował kilka rynków, w tym Polskę.
Koncern zdecydował, że planowaniem i zakupem mediów na polskim rynku zajmie się należąca do Grupy Dentsu agencja iProspect. Oznacza to kontynuowanie współpracy w tym zakresie, rozpoczętej w 2001 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
iProspect odpowiada za planowanie i zakup mediów zarówno offline, jak i digital. Budżet Ferrero szacowany jest na 37,1 mln dolarów rocznie (wg COMvergence).
W ostatnich dniach informowaliśmy, że marka Kinder przedłużyła o kolejny rok dotychczasową współpracę z agencją MullenLowe Warsaw, która odpowiada za kompleksową obsługę marki w social mediach.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja iProspect obroniła budżet Ferrero