Festiwal reklamowy Cannes Lions nie odbędzie się w czerwcu
Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, firma Ascential zdecydowali, że konkurs nie odbędzie się tak jak planowano w czerwcu. Z powodu epidemii koronawirusa został przeniesiony na październik.
Cannes Lions miał odbyć się w dniach 22-26 czerwca br. na południu Francji. Jeszcze kilka dni temu jego organizatorzy zapewniali, że festiwal odbędzie się wg planu, ale na wszelki wypadek przygotowano plan awaryjny.
W środę wydano komunikat informujący, że w związku z rozwojem epidemii nie tylko we Francji, ale też w całej Europie i na świecie impreza zostaje przeniesiona na październik. Odbędzie się w dniach 26-30 października.
- Współpracujemy z władzami miasta Cannes, aby przeniesienie festiwalu z czerwca na październik było płynne dla wszystkich. Wszystkie karnety, ustalenia sponsorskie i rezerwacje zostaną przeniesione i zachowają ważność. Zdajemy sobie sprawę, że jest to trudny okres dla całej społeczności i będziemy nadal prowadzić konsultacje z naszymi klientami i partnerami, przygotowując się do imprezy w październiku - napisano w oświadczeniu.
Nowe terminy zgłoszeń i obrad jury zostaną wkrótce na nowo ogłoszone. Planowane jest wydłużenie tych terminów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Festiwal reklamowy Cannes Lions nie odbędzie się w czerwcu