“Film” zyska odświeżoną szatę graficzną
Od listopadowego numeru, który ukaże się pod koniec miesiąca, miesięcznik “Film” (Point Group) zyska nową szatę graficzną, modyfikacje dotyczyć będą tez zawartości pisma.
W ramach zmian, czcionki będą bardziej czytelne, a kolorystyka miesięcznika ma stać się “weselsza”. Na okładce magazynu obok tradycyjnych zdjęć gwiazd częściej zaczną gościć fotografie filmowe w postaci planów czy kadrów.
Dłuższa i bogatsza będzie otwierająca pismo sekcja aktualności. Z kolei sekcja recenzji będzie zostanie bardziej uporządkowana, a filmy będą wartościowane za pomocą objętości poszczególnych krytyk: im film bardziej polecany i godny obejrzenia - tym dłuższa będzie jego recenzja.
Bez zmian pozostanie objętość miesięcznika, wynosząca 100 stron, jak i jego cena (6,90 zł).
Autorem zmian szaty graficznej “Filmu” jest dyrektor artystyczny magazynu Marek Trojanowski.
Z danych ZKDP wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Filmu” w okresie od stycznia do lipca br. wyniosło 42 559 egz.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: “Film” zyska odświeżoną szatę graficzną