Ponad 40 mln zł z reklam. Mniejszy zysk Film Produkcji
Film Produkcja w 2024 roku zanotowała niewielkie spadki przychodów i zysku. Spółka zarabia przede wszystkim na realizacji reklam.

Przychody Film Produkcji w ub.r. wyniosły 50,65 mln zł, po spadku o 1,9 proc. z 51,64 mln rok wcześniej. Na zeszłoroczny wynik złożyło się przede wszystkim 41,81 mln zł z realizacji reklam.
W ub.r. i ostatnich miesiącach firma wyprodukowała spoty m.in. ING Banku Śląskiego, Winiar, Pudliszek, Carrefoura, McDonald’s, Wedla, Banku Credit Agricole, LOT-u i Pedigree.
Ponadto spółka w 2024 roku zanotowała m.in. 7,65 mln zł z realizacji filmu fabularnego (jej ostatni jak na razie tytuł, „Wujek foliarz”, trafił do kin w marcu br.) oraz 1,19 mln z programów telewizyjnych.
Koszty operacyjne Film Produkcji minimalnie wzrosły – z 49,63 do 49,7 mln zł, z czego wartość sprzedanych towarów zmalała z 46,24 do 45,67 mln. Natomiast wydatki na usługi obce poszły w górę z 1,9 do 2,26 mln zł, a na wynagrodzenia – z 840,5 tys. do 1,03 mln.
Zysk sprzedażowy brutto firmy zmniejszył się z 2,01 mln do 951 tys. zł, a zysk operacyjny – z 1,83 do 1,3 mln. Natomiast przy ograniczeniu kosztów finansowych z 1,2 mln do 406,3 tys. zł spadek zysku netto był dużo słabszy: z 1,05 mln do 936,8 tys. zł.
W sprawozdaniu nie podano, jak rozdysponowany został zeszłoroczny zysk netto. 99,66 proc. udziałów Film Produkcji ma jej prezes i jedyny członek zarządu Stanisław Dziedzic.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2024, a poprzedni – 2023
Dołącz do dyskusji: Ponad 40 mln zł z reklam. Mniejszy zysk Film Produkcji