Ponad 40 mln zł z reklam. Mniejszy zysk Film Produkcji
Film Produkcja w 2024 roku zanotowała niewielkie spadki przychodów i zysku. Spółka zarabia przede wszystkim na realizacji reklam.
Przychody Film Produkcji w ub.r. wyniosły 50,65 mln zł, po spadku o 1,9 proc. z 51,64 mln rok wcześniej. Na zeszłoroczny wynik złożyło się przede wszystkim 41,81 mln zł z realizacji reklam.
W ub.r. i ostatnich miesiącach firma wyprodukowała spoty m.in. ING Banku Śląskiego, Winiar, Pudliszek, Carrefoura, McDonald’s, Wedla, Banku Credit Agricole, LOT-u i Pedigree.
Ponadto spółka w 2024 roku zanotowała m.in. 7,65 mln zł z realizacji filmu fabularnego (jej ostatni jak na razie tytuł, „Wujek foliarz”, trafił do kin w marcu br.) oraz 1,19 mln z programów telewizyjnych.
Koszty operacyjne Film Produkcji minimalnie wzrosły – z 49,63 do 49,7 mln zł, z czego wartość sprzedanych towarów zmalała z 46,24 do 45,67 mln. Natomiast wydatki na usługi obce poszły w górę z 1,9 do 2,26 mln zł, a na wynagrodzenia – z 840,5 tys. do 1,03 mln.
Zysk sprzedażowy brutto firmy zmniejszył się z 2,01 mln do 951 tys. zł, a zysk operacyjny – z 1,83 do 1,3 mln. Natomiast przy ograniczeniu kosztów finansowych z 1,2 mln do 406,3 tys. zł spadek zysku netto był dużo słabszy: z 1,05 mln do 936,8 tys. zł.
W sprawozdaniu nie podano, jak rozdysponowany został zeszłoroczny zysk netto. 99,66 proc. udziałów Film Produkcji ma jej prezes i jedyny członek zarządu Stanisław Dziedzic.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2024, a poprzedni – 2023
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ponad 40 mln zł z reklam. Mniejszy zysk Film Produkcji