Finlandia Vodka wprowadza nowość - Finlandia Botanical
Producent wódki Finlandia - Brown-Forman Polska - inicjuje kampanię promującą najnowszy produkt, Finlandię Botanical w dwóch smakach - Ogórek & Mięta oraz Dzika jagoda & Róża.
Finlandia Botanical, czyli nowa pozycja w produktowym portfolio firmy, to dwa smaki - Ogórek & Mięta oraz Dzika Jagoda & Róża. Nowość w portfolio marki stanowią dwa smaki naturalnie infuzowanego alkoholu, będącego pomostem pomiędzy światem wódki i ginu. Trunek o obniżonej zawartości alkoholu będzie stanowił bazę do orzeźwiających letnich drinków.
Hasło „Jestem smakiem fińskiego lata” jest motywem przewodnim kampanii startującej 26 maja i trwającej do końca sierpnia 2021 roku. Działania promocyjne realizowane w ramach kampanii obejmują aktywności konsumenckie, komunikację PR oraz działania z influencerami.

Nowe wódki Finlandia
- Finlandia Botanical jest uosobieniem wszystkiego, co najlepsze w fińskiej przyrodzie. Alkohol powstał na bazie krystalicznie czystej wody filtrowanej przez moreny polodowcowe oraz jęczmienia wygrzewającego się w słońcu, które w Finlandii nie zachodzi przez 72 dni w roku. Wysublimowane smaki ziół i owoców nadane w procesie infuzji przywodzą zaś na myśl dary fińskiej przyrody. Poprzez wprowadzenie tego produktu na rynek chcemy trafić w rosnący segment craftowych, naturalnych alkoholi z mniejszą zawartością alkoholu, a tym samym umożliwić konsumentom delektowanie się smakiem fińskiego lata podczas niezobowiązujących spotkań w gronie przyjaciół - mówi Maciej Gierula, brand manager Finlandia Vodka w Brown-Forman Polska.
Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR, realizację działań z zakresu media relations oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja Big Picture, a także Streetcom realizująca działania z daily influencerami. Za koncept kreatywny oraz projekt i produkcję materiałów dla działań PR i on-trade odpowiedzialna jest agencja kreatywna HOLO. Działania digitalowe zostały powierzone agencji K2 Create, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Performics.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Finlandia Vodka wprowadza nowość - Finlandia Botanical