„Geny pod kontrolą” w kampanii Loxon Max (wideo)
Ruszyła kampania promująca preparat przeciw łysieniu u mężczyzn Loxon Max (dawniej Loxon 5%). Za działania pod hasłem „Geny pod kontrolą” odpowiadają Publicis, Ilmatic, Orka i Mindshare.

Loxon Max (produkowany przez Sanofi-Aventis) to lek na skórę głowy w przypadku łysienia androgenowego u mężczyzn. Bohaterem trzydziestosekundowego spotu jest młody mężczyzna, który nie chce stracić włosów tak jak jego ojciec.
Kreację można obejrzeć w kanałach należących do stacji: Polsat, TVN, TVP. W internecie reklama będzie emitowana w serwisie Wirtualna Polska.
Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Justyna Pyzik, Katarzyna Ulatowska, Agnieszka Dudzic i Daria Matczuk. Produkcją spotów telewizyjnych zajęło się studio produkcyjne Ilmatic, zaś postprodukcją Orka. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Mindshare.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Geny pod kontrolą” w kampanii Loxon Max (wideo)