Sanofi ma nowe logo. Stawia na spójną komunikację wszystkich swoich marek
Firma biofarmaceutyczna Sanofi, zaprezentowała nową, ujednoliconą markę korporacyjną i nowe logo.

Dotychczasowe spółki firmy w tym: Sanofi Pasteur i Sanofi Genzyme, dedykowane odpowiednio szczepionkom i lekom wysokospecjalistycznym podobnie jak wszystkie inne przejęte przez firmę marki - od tej pory będą występować pod jedną, spójną nazwą Sanofi.
Zobacz: Agnieszka Grzybowska-Zalewska za Magdalenę Kruszewską nową prezeską Sanofi
Jedna marka Sanofi, nowe logo
"Myślenie, działanie i funkcjonowanie jako jeden podmiot, w ramach nowego, wspólnego celu i tożsamości, dzięki bardziej strategicznemu wykorzystaniu zasobów firmy jako całości, pozwoli Sanofi jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby pacjentów dostarczając im przełomowe terapie" - informuje firma w komunikacie.
– Na progu półwiecza istnienia naszej firmy, podjęliśmy się najważniejszej transformacji i modernizacji w naszej historii – mówi Paul Hudson, CEO Sanofi.
- W 2019 r. uruchomiliśmy naszą strategię „Play to Win”, która koncentruje się na wykorzystaniu naszej platformy do innowacji zorientowanej na odkrywanie i produkcję najnowszych i najlepszych w swojej klasie leków i szczepionek. Nasza nowa marka jest naturalnym i ważnym krokiem naprzód w tej podróży i odzwierciedla spójny sposób pracy firmy na rzecz spełnienia naszej wspólnej ambicji, aby zmieniać oblicze medycyny – dodaje CEO Sanofi.
Zobacz: Sanofi sprzedało marki Emolium, Iwostin i Loxon
Nowe logo Sanofi jest zainspirowane prostym i zorientowanym na ruch kodem, charakterystycznym dla branży technologicznej.
"Dwie fioletowe kropki symbolizują naukową podróż między punktem wyjścia – ciekawością i gotowością do kwestionowania status quo i pytania „a co jeśli?” – oraz linię mety – czyli momentem odkrycia innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych mających wpływ na ludzkie życie" - wyjaśnia koncern.

poprzednie loga Sanofi

nowe logo Sanofi
– Dzięki naszej nowej marce zapewniamy naszym pracownikom, partnerom, pacjentom, a także pracownikom ochrony zdrowia jasne i dogłębne zrozumienie tego, kim jesteśmy i jaki jest nasz cel – mówi Josep Catllà, head of corporate affairs Sanofi.
Zobacz: Sanofi kupi Principia Biopharma za 3,68 mld USD
Firma nie podała, kto odpowiada za przygotowanie nowego logo.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Sanofi ma nowe logo. Stawia na spójną komunikację wszystkich swoich marek