Człowiek z zasadami promuje Konto Proste Zasady w Getin Banku (wideo)
Getin Bank prowadzi kampanię reklamową pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”, w ramach której prezentuje konto oszczędnościowe. W spotach reklamowych ponownie pojawił się Tomek, „człowiek z zasadami”, będący bohaterem także poprzedniej kampanii, promującej Konto Proste Zasady. Kampanię realizują firmy: BBDO Warszawa, Opus Film, OMD i Performics.

Główną postacią nowej kampanii jest znany z poprzednich spotów „człowiek z zasadami”, zaradny klient Getin Banku, który wyznaje zasadę, że najlepiej oszczędza się systematycznie. Dzięki regularnemu odkładaniu części swojej pensji na koncie oszczędnościowym w Getin Banku, udało mu się już oszczędzić większą sumę.
Kampania obejmuje telewizję, internet, kino. Spoty telewizyjne w wersjach 30” i 15” będą emitowane do 18 lutego w większości stacji telewizyjnych oraz na YouTube i serwisach VOD. Pojawią się również reklamy na najbardziej znanych portalach, m.in. Onet i WP.
Konto oszczędnościowe jest promowane także przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach oraz na stronach partnerów. Dodatkowo w placówkach Getin Banku pojawiły się ulotki oraz reklamy na witrynach.
Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Człowiek z zasadami promuje Konto Proste Zasady w Getin Banku (wideo)