Getin Bank promuje depozyty w kampanii telewizyjnej oraz radiowej
Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, z atrakcyjnym oprocentowaniem do 8% w skali roku. W kampanii jeszcze raz brand hero – profesjonalny bankowiec, podkreśla, że bank powinien zajmować jak najmniej miejsca w życiu swoich klientów.
Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie oraz w radio. Potrwa do 28 września 2022 r.
Kampania w nowym formacie reklamowym promuje Lokatę na Nowe Środki, dzięki której klienci mogą zyskać do 8% w skali roku dla kwot do 5 do 180 tys. zł. Getin Bank zaplanował działania w telewizji, internecie, radio, a także reklamy na ekranach bankomatów w placówkach w całej Polsce.
W internecie kampania obejmuje: video online, display, działania programmatic, działania w Google, reklamy w porównywarkach finansowych, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych.
Spoty telewizyjne przygotowała agencja Heart and Brain. Za zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Getin Bank promuje depozyty w kampanii telewizyjnej oraz radiowej