Gong wspiera obsługę konkursów konsumenckich AI
Agencja Gong (Group One) uruchamia konkursy.AI – usługę stworzoną z myślą o markach organizujących konkursy w kanałach digital.

Konkursy.AI to gotowa usługa typu „plug & play”, która obejmuje system do przyjmowania zgłoszeń i panel jurorski, automatyczną weryfikację paragonów, generator zgłoszeń konkursowych, automatyzację kontaktu ze zwycięzcami oraz bezpieczne przechowywanie danych i obsługę prawną.
Nowością jest Paragonator – narzędzie AI do weryfikacji paragonów, umożliwiające natychmiastową ocenę zgłoszeń. Zostało ono już wdrożone w kampanii dla marki Familijne. Kolejną innowacją jest Generator zgłoszeń, pozwalający konsumentom tworzyć kreatywne zgłoszenia konkursowe za pomocą kilku kliknięć.
Usługa konkursy.AI działa zgodnie z wymaganiami RODO oraz jest wspierana przez doświadczony zespół specjalistów, który zrealizował kilkadziesiąt konkursów dla największych klientów, takich jak Kompania Piwowarska, ING czy Castorama, a także przez dedykowany zespół prawny dbający o zgodność z obowiązującymi regulacjami.
– Marki doskonale wiedzą, że aktywacje konkursowe skutecznie budują zaangażowanie i sprzedaż. Dotychczas ich organizacja była jednak czasochłonna i obciążona wieloma operacyjnymi wyzwaniami. Dzięki wykorzystaniu AI najbardziej żmudne elementy tego procesu można dziś ograniczyć do minimum – mówi Michał Bucholc, chief creative & technology officer w Gong.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Gong wspiera obsługę konkursów konsumenckich AI