GPD Agency z nowym logo i stroną internetową
Agencja reklamowa GPD Agency wprowadziła swoją nową identyfikację wizualną i stronę internetową.

Nowe logo przedstawia nazwę GPD na tle kilku barw mających symbolizować główne marki firmy: GPD Agency, GPD Film Studio i e-commerce.
Poprzednio GPD Agency, GPD Film Studio miały osobne logotypy.
Pod koniec ub.r. prezesem GDP Agency została Natalia Szykuła, zastąpiła na tym stanowisku Tomasza Forysia, który przeszedł do rady nadzorczej spółki.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W 2020 r. przychody GPD Agency zmalały o 18,7 proc. do 95,15 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 11,9 proc. zysk netto poszedł w dół z 32,38 do 25,25 mln zł. Agencja zatrudnia ok. 300 osób.
W sprawozdaniu firma podkreśliła, że w pierwszych dwóch miesiącach ub.r. jej wpływy był na zaplanowanym poziomie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: GPD Agency z nowym logo i stroną internetową