Grey Group i Millward Brown odświeżą wizerunek KGHM
Konsorcjum agencji reklamowej Grey Group i instytutu badawczego Millward Brown wygrało przetarg dotyczący aktualizacji wizerunku firmy KGHM Polska Miedź. Zlecenie zostanie zrealizowane do końca br.
Projekt, za który odpowiada konsorcjum Grey Group i Millward Brown, rozpocznie się od przeprowadzenia badania obecnego wizerunku KGHM. Wyniki tego badania, a także przygotowanej równolegle analizy działań innych firm z sektora wydobywczego, pozwolą na dalsze prace m.in. nad zidentyfikowaniem i określeniem tożsamości KGHM, opracowaniem systemu identyfikacji wizualnej, w tym jej elementów graficznych czy elementów komunikacji.
Przy realizacji projektu Grey Group i Millward Brown będdą współpracować ze specjalistycznymi firmami. Są wśród nich zarówno te należące - podobnie jak Grey i Millward Brown - do koncernu medialnego WPP, tj. agencja interaktywna Possible, KW43, zajmująca się zagadnieniami brand design, agencja public relations Solski Burson-Marsteller, i dom mediowy MediaCom Warszawa, jak też niewchodząca w skład WPP firma SGS specjalizującą się w kwestiach CSR, szkoleń, weryfikacji, testowania i certyfikacji.
Celem projektu jest zbudowanie spójnego, odpowiadającego najwyższym standardom światowym systemu wartości, tożsamości, architektury marki, systemu identyfikacji wizualnej oraz komunikacji KGHM. Firma chce umacniać swój wizerunek czołowego globalnego producenta, kontrahenta i pracodawcy, prowadzącego politykę zrównoważonego rozwoju.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


655.jpg)
Dołącz do dyskusji: Grey Group i Millward Brown odświeżą wizerunek KGHM