Grey rezygnuje ze współpracy z Coty. „Różnice finansowe”
Agencja Grey zrezygnowała ze współpracy i obsługi reklamowej firmy kosmetycznej Coty powołując się na różnice w podejściu do kwestii finansowych.
Należąca do sieci WPP agencja reklamowa Grey zrezygnowała z obsługi reklamowej wszystkich marek należących do firmy kosmetycznej Coty powołując się na tzw. różnice finansowe. Poinformował o tym rzecznik agencji w oficjalnym mailu. Chodzi o takie marki, jak m.in. Clairol, Wella i inne marki zapachowe. Dotyczy to również marki Covergirl, którą - zgodnie z informacjami ujawnionymi w piątek przez Coty- od teraz obsługiwać ma agencja Droga5 wybrana w przetargu.
Przedstawiciele Grey twierdzą jednak, że agencja zrezygnowała ze współpracy z Coty już 13 lutego, na kilka dni przed ogłoszeniem nowej agencji dla marki Covergirl.
Agencja Grey odmówiła udzielenia bliższych informacji na temat tzw. różnic finansowych. Nie jest jednak tajemnicą, że Coty twardo od dawna broni stosowanego modelu rozliczeń finansowych z agencjami marketingowymi, który polega na co najmniej 120 dniowym terminie płatności za świadczone przez nie usługi.
Coty nie podaje, do jakich agencji przeniesie teraz obsługę reklamową pozostałych swoich marek, dla których dotychczas pracowała agencja Grey.
Zakończenie przez Grey współpracy z Coty rozwiązuje problem konfliktu obsługi konkurencyjnych względem siebie marek - agencja pracuje bowiem dla marki Pantene i innych produktów do pielęgnacji włosów należących do koncernu Procter&GAmble.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Grey rezygnuje ze współpracy z Coty. „Różnice finansowe”
Zeby bylo wiecej ludzi z jajami to by ten rynek inaczej wygladal.