Groupon Business Club dla małych i średnich firm
Groupon Polska we współpracy z Konfederacją Lewiatan i AIP Business Link rozpoczął cykl bezpłatnych warsztatów edukacyjnych pod nazwą Groupon Business Club, skierowanych do właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw.
Celem projektu Groupon Business Club jest dostarczenie uczestnikom wiedzy o rozwiązaniach technologicznych, marketingowych i sprzedażowych, mających zwiększać konkurencyjność i wspierać wzrost prowadzonych przez nich firm.
Pierwsza seria spotkań odbędzie się w pięciu polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Warszawie (dwukrotnie - na początku i na końcu cyklu). Na każdym z nich z przedsiębiorcami spotka się Aniela Hejnowska, dyrektor zarządzająca Groupon, ekspert Konfederacji Lewiatan oraz goście specjalni.

Wszystkie spotkania odbędą się w lokalnych siedzibach Polski Przedsiębiorczej - AIP Business Link.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Groupon Business Club dla małych i średnich firm