SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szefowa marketingu szybko żegna się z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. „Nie pasuję do kultury tej organizacji”

Małgorzata Golińska nie jest już dyrektorką marketingu Grupy DGP (Infor). W firmie pracowała trzy miesiące.

Małgorzata Golińska Małgorzata Golińska

Wiem już, że stanowczo nie pasuję do kultury tej organizacji. Obecnie poszukuję nowych szans zawodowych – mówi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Golińska.

Infor sprawy nie komentuje. Nie ma planów zatrudnienia nowej osoby na to stanowisko, bo zmieniła się struktura.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Obecnie Centrum Marketingu DGP i Centrum Marketingu Grupy Inforlex działa jako jeden podmiot w strukturze Inforu. Kieruje nim dotychczasowa dyrektor Centrum Marketingu Grupy Inforlex Krystyna Wieczorkiewicz – informuje nas Infor.

To nie jedyna zmiana w Inforze. W poniedziałek informowaliśmy, że Krzysztof Jedlak odchodzi ze stanowiska redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”. Z tytułem był związany od 2012 roku.

Dołącz do dyskusji: Szefowa marketingu szybko żegna się z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. „Nie pasuję do kultury tej organizacji”

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Media Insider
No ale to od początku było wiadomo, że kariera Gosi nie potrwa tam długo. I to nie jej wina, ale wielkich śmiałych celów z kosmosu, tej wizji szaleńca która od kilku lat przedstawia RP, a do której nie zbliżył się choćby o metr. Nikt o zdrowych zmysłach, nikt niezdesperowany nie przyjdzie z nim pracować.
30 0
odpowiedź
User
XYZ
Nie można pasować do czegoś, czego nie ma...
21 1
odpowiedź
User
ABC
Nie można pasować do czegoś, czego nie ma...
A jak moze być kultura organizacji skoro zarządza nią emerytowana kadrowa?
19 0
odpowiedź