Szefowa marketingu szybko żegna się z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. „Nie pasuję do kultury tej organizacji”
Małgorzata Golińska nie jest już dyrektorką marketingu Grupy DGP (Infor). W firmie pracowała trzy miesiące.

– Wiem już, że stanowczo nie pasuję do kultury tej organizacji. Obecnie poszukuję nowych szans zawodowych – mówi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Golińska.
Infor sprawy nie komentuje. Nie ma planów zatrudnienia nowej osoby na to stanowisko, bo zmieniła się struktura.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Obecnie Centrum Marketingu DGP i Centrum Marketingu Grupy Inforlex działa jako jeden podmiot w strukturze Inforu. Kieruje nim dotychczasowa dyrektor Centrum Marketingu Grupy Inforlex Krystyna Wieczorkiewicz – informuje nas Infor.
To nie jedyna zmiana w Inforze. W poniedziałek informowaliśmy, że Krzysztof Jedlak odchodzi ze stanowiska redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”. Z tytułem był związany od 2012 roku.
Dołącz do dyskusji: Szefowa marketingu szybko żegna się z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. „Nie pasuję do kultury tej organizacji”