Grupa Havas w ramach strategii Havas Village integruje kompetencje poszczególnych agencji
Grupa Havas w ramach strategii Havas Village integruje kompetencje poszczególnych zespołów kreatywnych i mediowych w ramach grupy. Z procesem tym związana jest też zmiana siedziby firmy - teraz zespoły mediowe Havas Media Group i kreatywne Havas Creative Group pracują w jednym biurowcu.
Globalna strategia Havas Village zakłada ścisłą współpracę między zespołami kreatywnymi i mediowymi Havas. Z procesem tym związana jest też zmiana siedziby firmy - teraz zespoły mediowe Havas Media Group i kreatywne Havas Creative Group pracują w jednym biurowcu.
Koncept Havas Village jest również częścią nowej strategii pozycjonowania Grupy Havas - Make a meaningful difference to brands, business and people.
- Przeprowadzka do wspólnego biura to zwieńczenie kolejnego etapu naszej integracji w ramach koncepcji Havas Village. Jesteśmy częścią grupy Vivendi, regularnie spotykamy się, wymieniamy wiedzą i szukamy wspólnych projektów wykorzystujących w pełni nasze kompetencje. Siedząc pod jednym dachem, zespołom mediowym i kreatywnym, łatwiej szukać synergii komunikacyjnej i budować kompleksową ofertę dla klientów. Wraz z tą zmianą otwieramy nowy rozdział Havas na polskim rynku i wkraczamy na rynek z zupełnie nowym potencjałem - powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.
Zgodnie z zaplanowanymi działaniami, część mediowa (Havas Media Group) i kreatywna (Havas Creative Group) od początku maja pracują razem w nowym biurowcu Moje Miejsce na Dolnym Mokotowie, przy ul. Józefa Piusa Dziekońskiego 1 w Warszawie, wybudowanym przez Echo Investment. Jest to ponad 300 osób.
W ostatnich tygodniach wprowadzono też zmiany strukturalne. Spółki wchodzące w skład Grupy Havas (Havas Media, Arena Media Communications, FullSix Media, Socialyse, Havas Warsaw, Havas Engage Warsaw oraz Havas PR Warsaw) pozostają niezależne prawnie oraz organizacyjnie.
Natomiast Socialyse, będące dotąd w strukturze Havas Media Group, zostanie wspólną jednostką biznesową obu dywizji Havas, wyspecjalizowaną w tworzeniu komunikacji social i content marketingowej. Na czele jednostki, która od teraz korzysta ze wszystkich zasobów Village, takich jak badania, kreacja czy analityka, pozostaje Mateusz Walkowiak jako head of Socialyse.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Grupa Havas w ramach strategii Havas Village integruje kompetencje poszczególnych agencji