Grzegorz Szabla odpowiada za marketing w Kinguin Polska
Grzegorz Szabla objął stanowisko chief marketing officer (CMO) w Kinguin Polska. Ostatnio pracował w Ubisoft Polska.

Poprzednim CMO był Gary Szlatiner, który przeszedł na inne stanowisko w ramach grupy i będzie rozwijał nowe projekty specjalne.
Szabla odpowiedzialny będzie za kreację i realizację strategii marketingowej firmy Kinguin Polska, wdrażanie i zarządzanie nowymi markami oraz rozwój nowych usług i funkcjonalności platform sprzedażowych. Do jego zadań będą również należały: koordynacja eventów oraz kampanii reklamowych, SEO/SEM, procesy analiz (CTR, CR, ROI) a także projekty krospromocyjne i wizerunkowe.
Grzegorz Szabla zarządzał będzie 74-osobowym zespołem i działami takimi, jak: growth & engagement, marketing strategy & execution, PR, art & design, customer engagement, affiliates & partners, etc.
Szabla od 2008 roku do kwietnia 2017 roku pracował w Ubisoft Polska jako brand manager na Europę środkowo-wschodnią. Odpowiadał za digital marketing, brand marketing i PR. Wcześniej związany był z filmową branżą dystrybucyjną i marketingiem w AP Mañana oraz SPI International.
Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
Kinguin.net to jedna z największych na świecie platform umożliwiających sprzedaż oraz kupno gier, oprogramowania i wirtualnych akcesoriów. Serwis, który łączy bezpośrednio sprzedawców z klientami istnieje od 2013 roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Szabla odpowiada za marketing w Kinguin Polska