Havas Media Group i Quattro Por Quattro promują Europejskie Forum Nowych Idei
Konsorcjum w składzie Havas Media Group i Quattro Por Quattro przeprowadzi kampanię promującą Europejskie Forum Nowych Idei, którego szósta edycja odbędzie się w Sopocie w dniach 28-30 września. Akcja reklamowa właśnie startuje.

EFNI to międzynarodowy kongres środowisk biznesowych organizowany przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BusinessEurope, Sopotem, instytucjami i partnerami biznesowymi, do których w tym roku dołączyło Havas Media Group i Quattro Por Quattro.
Havas Media Group odpowiada za strategiczne zaplanowanie komunikacji w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Quattro Por Quatrro opracowało strategię komunikacji i jest odpowiedzialne za działania kreatywne. Start kampanii zaplanowano na 5 maja br. Jej szczegółów jeszcze jednak nie ujawniono. - O wyborze konsorcjum zadecydowały przede wszystkim elastyczność obu zespołów i świeżość w podejściu do komunikacji naszego projektu - mówi Zbigniew Gajewski, dyrektor EFNI i zastępca dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan.
Obsługą reklamową ubiegłorocznego EFNI zajmowały się agencje SMG Polska i McCann Worldgroup. Kongres promowali wtedy prezesi polskich firm.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Havas Media Group i Quattro Por Quattro promują Europejskie Forum Nowych Idei