Havas Media z kampanią Kia Polska
Agencja Havas Media ruszyła z kampanią Kia Polska promującą dwa modele z rocznika 2025 – Sportage i XCeed. Wspomniany podmiot jest odpowiedzialny za planowanie kampanii i zakup mediów.

Kampania mediowa potrwa do końca maja, obejmuje szeroko zakrojone działania online, w tym reklamy display, mailing oraz aktywności programmatic. Za kreację odpowiada Interactive Partners, a media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Wspomniana agencja to jeden z wielu podmiotów wchodzących w skład Media Network zrzeszających agencje specjalizujące się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz innowacyjne rozwiązania marketingowe i technologiczne z obszaru data-driven, AI, e-commerce i performance.
Poza Havas Media w skład Media Network wchodzą także: Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas Market (kompleksowe usługi e-commerce i performance), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium).
Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.
Dołącz do dyskusji: Havas Media z kampanią Kia Polska