HBO postawiło w Nowym Jorku wielkiego skręta w ramach promocji „High Maintenance 2”
W Nowym Jorku do promocji drugiego sezonu serialu HBO „High Maintenance” wykorzystano niestandardową instalację. Wielki, żarzący się pet nawiązuje bezpośrednio do tematyki reklamowanego tytułu.
„High Maintenance” (polski tytuł „W potrzebie”) to komedio-dramatyczny serial internetowy, opowiadający o perypetiach handlarza marihuany i jego ekscentrycznych klientów. W główną rolę wciela się Ben Sinclair. Początkowo serial był dostępny na platformie Vimeo, jednak HBO doceniło jego potencjał i przejęło produkcję formatu. Premiera drugiego sezonu odbyła się 19 stycznia.
Amerykańska telewizja postawiła na niestandardową formę promocji serialu. W dniu premiery „High Maintenance 2” na nowojorskim Manhattanie i Brooklynie zbudowano specjalne stoiska, których centralną częścią jest wielki, żarzący się skręt. Zdziwionym przechodniom wręczano gadżety i materiały związane z serialem.
- Założenie akcji było proste – zmobilizować obecnych fanów serii oraz przyciągnąć uwagę nowych – tłumaczą przedstawiciele HBO. Za przygotowanie akcji odpowiada agencja The Gathery.


Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: HBO postawiło w Nowym Jorku wielkiego skręta w ramach promocji „High Maintenance 2”