Heyah reklamuje „rok internetu za darmo” (wideo)
Rusza kampania reklamowa Heyah wspierająca ofertę „Rok internetu za darmo”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy G7, Engine i Starcom.

Nowa kampania Heyah podkreśla, że w ramach oferty „Rok internetu za darmo” od momentu aktywacji usługi klient otrzymuje 50 MB transferu dziennie (zobacz szczegóły).
Akcja obejmuje telewizję, radio oraz internet. T-Mobile Polska - do którego należy Heyah - nie podaje, jak długo będzie prowadzona.
Kreację kampanii ATL i BTL opracowała agencja G7, reklamy internetowe przygotowała agencja Engine, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Heyah reklamuje „rok internetu za darmo” (wideo)