Heyah zdejmuje sznury umowy w reklamach „pierwszego prawdziwego no limit” (wideo)
Kampania reklamowa nowych pakietów Smart w taryfie Heyah (oferowanej przez T-Mobile Polska) podkreśla, że jej użytkownicy, w przeciwieństwie do klientów konkurencyjnych ofert, nie muszą wiązać się długą umową. Akcję przygotowały firmy Brain, Next, Platige Image i Starcom.

Reklamy Heyah przekonują, że inni operatorzy telekomunikacyjni chociaż deklarują dbanie o klientów, to tak naprawdę wiążą ich umowami nawet na dwa lata. Tymczasem w Heyah umowę można zerwać już po 30 dniach.
Kampania podkreśla, że promowana oferta to „pierwszy prawdziwy no limit”: za 49,98 zł otrzymuje się nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz nieograniczony pakiet internetowy przez 3 miesiące, potem za 19,99 zł miesięcznie (zobacz szczegóły tej oferty).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie (w tym na portalach społecznościowych).
Kreacją i strategią kampanii zajęła się agencja Brain, a produkcją i postprodukcją spotu (wyreżyserowanego przez Sebastiana Pańczyka) - studio Platige Image. Działania w internecie realizuje agencja Next, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Heyah zdejmuje sznury umowy w reklamach „pierwszego prawdziwego no limit” (wideo)