Hilton wraca do reklamowania się kampanią "To New Memories"
Hotelowy gigant Hilton prowadzi pierwszą od czasu wybuchu pandemii Covid-19 kampanią reklamową, pod hasłem "To New Memories".

Tematem przewodnim kampanii sieci Hilton są wspomnienia z udanych podróży. Insight został zaczerpnięty z badań hotelowej marki, z których wynika, że zdecydowana większość (89 proc.) konsumentów zalicza podróże i związane z nimi wspomnienia do najszczęśliwszych momentów w życiu. Wyniki badania pokazały też, że ludzie chcą wrócić do podróżowania tak szybko, jak to będzie możliwe.
Akcja "To New Memories" inspiruje konsumentów do przejścia od marzeń do planowania kolejnych wycieczek - po to, by kolekcjonować miłe wspomnienia.
Swoim zasięgiem kampania obejmie telewizję, digital i social media. Początkowo sieć kierowała ją do klientów Chinach, Wielkiej Brytanii i Niemczech. 12 października aktywacje rozszerzono na Stany Zjednoczone i Arabię Saudyjską.
Spot wyreżyserował pracujący w Hollywood Rick Famuyiwa, reżyser serialu "The Mandalorian".

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Hilton wraca do reklamowania się kampanią "To New Memories"