HSBC promuje usługę Premier
Bank HSBC rozpoczął kampanię reklamową wprowadzanej na polski rynekusługi HSBC Premier. Skierowana do osób zamożnych oferta promowanajest w pierwszym etapie akcji w outdoorze i internecie.
HSBC Premier to usługa, w której każdy klient jest rozpoznawany,obsługiwany i ma dostęp do swoich finansów w najbardziej odległychmiejscach globu, a dzięki nowoczesnej platformie internetowej możezawsze sprawdzić stan wszystkich swoich rachunków. Polska jest 39krajem, w którym bank HSBC uruchamia tą ofertę, wspierając jąkampanią reklamową.
Ponieważ usługa kierowana jest do osób zamożnych, prowadzącychmiędzynarodowy tryb życia, do podobnego - określonego na zasadachmarketingu segmentowego - grona odbiorców adresowane są działaniapromocyjne obejmujące w pierwszym etapie outdoor i internet.Kampania podkreśla bezkonkurencyjną pozycję banku HSBC w porównaniuz innymi instytucjami finansowymi w Polsce ze względu na jegofunkcjonowanie w 83 krajach pozwalające klientom korzystanie zusług finansowych praktycznie w dowolnym miejscu na świecie.

Motywem przewodnim prowadzonej pod hasłem "Poznaj światmiędzynarodowej bankowości" kampanii jest międzynarodowość, ajednocześnie lokalność. W warstwie wizualnej wykorzystano kolorindygo, który jest znakiem rozpoznawczym oddziałów Premier na całymświecie, a także charakterystyczny równik symbolizujący globalnąobecność banku. W reklamach obecne są też barwy czerwona i biała,czyli podstawowe kolory logotypu HSBC.
Kreacja jest częścią ogólnoświatowej kampanii stworzonej przezJWT Londyn, a w Polsce zaadaptowanej przez JWT Warszawa. Reklamyusługi HSBC Premiere pojawią się na citylightach przy centrachbiznesowych, nośnikach na terenie warszawskiego lotniska Okęcieoraz w internecie (m.in. na portalach Onet.pl, Money.pl, Bankier.plczy Golf24.pl).
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyMindShare.
Na przełomie września i października kampania wejdzie w kolejnąfazę - reklamy pojawią się w prasie (tytuły biznesowe ilifestylowe) oraz telewizji. Z różną częstotliwością i natężeniemakcja potrwa do końca obecnego roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: HSBC promuje usługę Premier