Hyundai przedłuża współpracę z FIFA na mundiale 2018 i 2022
Firma Hyundai Motor Company przedłużyła umowę sponsorską z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA), w ramach której będzie oficjalnym partnerem motoryzacyjnym FIFA podczas mistrzostw świata w piłce nożnej w 2018 i 2022 roku.

Hyundai był sponsorem trzech ostatnich mundiali, dostarczając flotę samochodów podczas mistrzostw w 2002, 2006 i 2010 roku. Firma przedłużyła umowę o partnerstwie na cztery lata przed terminem wygaśnięcia obecnego kontraktu.
Przedłużenie partnerstwa o kolejne 8 lat do 2022 roku umożliwi firmie uzyskanie praw do sponsorowania wszystkich rozgrywek FIFA, prowadzenia ekskluzywnych działań marketingowych oraz obecność w mediach w kontekście najważniejszych wydarzeń piłkarskich.

Hyundai zobowiązał się do zapewnienia transportu poprzez dostarczenie swoich samochodów na potrzeby trzech kolejnych edycji FIFA World Cup - 2014 (Brazylia), 2018 (Rosja) i 2022 (Katar).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Hyundai przedłuża współpracę z FIFA na mundiale 2018 i 2022