„I love radio” - najwięksi nadawcy znów ze wspólnym blokiem reklamowym z okazji Polskiego Dnia Radia
Już po raz drugi 11 kwietnia - w Dzień Radia - na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia zostanie wyemitowany drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy z którego dochód zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie.
W tym roku specjalny blok reklamowy pojawi się w tym samym czasie na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie - w sumie w 164 rozgłośniach ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych. Spoty reklamowe będą nadane w porannych pasmach, pomiędzy godziną 8.00 a 8.30. Przekaz reklamowy dotrzeć ma w ten sposób - według szacunków - do ponad 7,5 mln słuchaczy.
Stacje radiowe już rozpoczęły sprzedaż czasów reklamowych. Koszt 30-sekundowego spotu wyemitowanego na wszystkich antenach wynosi 20 tys. zł. (plus VAT). Łącznie nadanych zostanie sześć półminutowych reklam.
Całkowity dochód z drugiego Charytatywnego Bloku Reklamowego przeznaczony będzie na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch i integrować je ze środowiskiem, aby w przyszłości mogły funkcjonować na równi ze słyszącymi. Dzięki środkom przekazanym Stowarzyszeniu rok temu, uruchomiony został programu rehabilitacji dzieci z wadą słuchu po przeszczepach implantów słuchowych. Odbył się także turnus rehabilitacyjny w Mrzeżynie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt dzieci.
Ubiegłoroczna akcja - przeprowadzana podobnie jak teraz pod hasłem „I love radio” - przyniosła kwotę 120 tys. zł.
Dzień Radia jest obchodzony w Polsce 11 kwietnia, ponieważ tego dnia w 1923 roku zarząd Stowarzyszenia Radiotechników Polskich uchwalił swoją pierwszą opinię w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. Stacja nadawcza Polskiego Radia w Warszawie zaczęła nadawanie 1 lutego 1925 roku. Akcja „I love radio” - prócz wsparcia Stowarzyszenia - ma także na celu popularyzację radia jako efektywnego medium reklamowego. Organizuje ją wspólnie pięciu nadawców radiowych: Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „I love radio” - najwięksi nadawcy znów ze wspólnym blokiem reklamowym z okazji Polskiego Dnia Radia
Zaktualizowanie niektórych tekstów i dodanie nowego 8.
Co wyparuje na powrót zmaterializuje...
Pod spodem możecie ściągnąć kilka moich opracowań jak rzeczywiście działa virtual. Opisuje dość szczegółowo dzisiejszą internetową rzeczywistość ogólnie i daje przykłady z Interii. Specjalizuje się w takich zagadnieniach. Daje też poradniki i instrukcje jak walczyć z medialnymi korporacjami i ich sługusami.
Na adresie utn.pl/Interia-Mordoru znajdziesz ciekawe teksty, które naświetlają jak funkcjonuje portal Interia. Adres jest zakodowany, z powodu auto filtrowania (automat moderujący) niewygodnych tekstów na Interii. Adres prowadzi do mojego konta na chomiku - tam można ściągnąć teksty w jednym pliku txt. /kodowanie UTF-8, dla widoczności na obcojęzycznych systemach/
To niezbędna wiedza dla każdego internauty.
Listing dostępnych tekstów:
1. Jak funkcjonuje portal Interia?
2. Czym są boty i hejterzy?
3. Jak się odbywa moderowanie portalu?
4. Czym chronić się przed analiza naszej aktywności i blokowanie reklam?
5. Blokowanie reklam, szpiegowania na Androidzie (tablet i smartfon)?
6. Gdzie założyć bezpieczne, darmowe konto mailowe, bez reklamowego spamu?
7. Jak obrzydzić pracę administracji?
8. Nie korzystaj z osobnych aplikacji (.apk) forsowanych nam przez komercyjne portale od mydła i powidła!
MWzWM znaleźli zatrudnienie w mediach i polityce - mentalnie jednak nadal w czworakach...
"... z najbardziej popularnych DESTYNACJI wśród turystów."... cytat z INTERII - porazka