SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank Pocztowy z letnią kampanią w radiu

Bank Pocztowy rozpoczął nową kampanię radiową, zachęcając klientów do odwiedzenia placówek Banku Pocztowego oraz strony internetowej.  

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

To już druga odsłona działań reklamowych w tym roku, oparta na formacie krótkich, 15-sekundowych spotów z dialogami małżeństwa. Letnia edycja kampanii Banku koncentruje się na potrzebach Polaków związanych z sezonem wakacyjnym. Motywami przewodnimi komunikacji są m.in.: zakup sprzętu ogrodowego, montaż klimatyzacji, czy remont mieszkania.

Kampania potrwa do 29 czerwca br. i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach radiowych m.in. w RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic, Radiu ZET, Polskim Radiu (Jedynka, Trójka, PR24), Meloradiu, Antyradiu, Rock Radiu, Radiu Złote Przeboje, Radiu Pogoda oraz Radiu Plus.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była agencja Lovebrands Group, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Mastermind Media.

Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy z letnią kampanią w radiu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
Taniej by wyszło rozdać wszystkim ulotki
0 0
odpowiedź