Bank Pocztowy z letnią kampanią w radiu
Bank Pocztowy rozpoczął nową kampanię radiową, zachęcając klientów do odwiedzenia placówek Banku Pocztowego oraz strony internetowej.

To już druga odsłona działań reklamowych w tym roku, oparta na formacie krótkich, 15-sekundowych spotów z dialogami małżeństwa. Letnia edycja kampanii Banku koncentruje się na potrzebach Polaków związanych z sezonem wakacyjnym. Motywami przewodnimi komunikacji są m.in.: zakup sprzętu ogrodowego, montaż klimatyzacji, czy remont mieszkania.
Kampania potrwa do 29 czerwca br. i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach radiowych m.in. w RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic, Radiu ZET, Polskim Radiu (Jedynka, Trójka, PR24), Meloradiu, Antyradiu, Rock Radiu, Radiu Złote Przeboje, Radiu Pogoda oraz Radiu Plus.
Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była agencja Lovebrands Group, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Mastermind Media.
Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy z letnią kampanią w radiu