Ibuprom RR reklamowany jako „innowacyjna tabletka na ból” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Ibuprom RR (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcję przygotowały firmy marketingowe FCB Warsaw, Selfish3 i Mets.
Reklamy podkreślają, że tabletki Ibuprom RR w przeciwieństwie do innych preparatów przeciwbólowych z ibuprofenem rozpuszcza się bardzo szybko, uwalniając substancję czynną zwalczającą ból.
Kampania jest realizowana pod hasłem „Ibuprom RR. Innowacyjna tabletka na ból”.
Akcja reklamowa jest prowadzona od początku września, obejmuje m.in. telewizję. USP Zdrowie nie podaje szczegółowego mediaplanu.
Kreacją reklam zajęła się agencja FCB Warsaw, produkcją spotu - Selfish3, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets.
Kampanie reklamowe
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ibuprom RR reklamowany jako „innowacyjna tabletka na ból” (wideo)