Imago PR wypromuje Factory Outlet
Factory Outlet, największa sieć centrów outlet w Polsce wybrała agencję Imago PR do stałej obsługi public relations.
Agencja odpowiada za aktywności komunikacyjne związane ze zwiększaniem świadomości konceptu sprzedaży outlet, w tym idei tzw. smart shoppingu, czyli świadomych, rozsądnych zakupów oraz koordynują działania komunikacyjne każdego z pięciu centrów sieci w Polsce.
Za działania na rzecz Factory Outlet odpowiada zespół pod kierownictwem Katarzyny Armatys - Wisniewskiej.
Umowa została podpisana do końca stycznia 2015.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Imago PR wypromuje Factory Outlet