Inkluzywna wizja piękna inspiracją w kampanii Sephory
Sieć drogerii Sephora rozpoczyna globalną kampanię pod hasłem “We belong to something beautiful”. Marka podkreśla w niej swoją rolę jako miejsca będącego przestrzenią do swobodnego odkrywania i wyrażania siebie.
Działania reklamowe obejmą media oraz drogerie Sephora (ok. 400) w Unii Europejskiej. W kampanii weźmie udział Selena Gomez, która angażuje się w działania na rzecz zdrowia psychicznego, inkluzywności i samoakceptacji.
Kampania “We Belong to Something Beautiful” już w 2019 roku ruszyła w Ameryce Północnej. Działania te zainspirowały konkretne działania: od przekształcenia doświadczeń w sklepie, po rozszerzenie asortymentu oferowanych produktów. - Każda kultura ma swoją specyfikę, ale wierzymy, że inkluzywność jest uniwersalną wartością dla ludzkości. Stawiamy sobie wyzwanie, by wspierać ją na całym świecie — mówi Deborah Yeh, globalna dyrektorka marketingu w Sephora.
Hasło promowane przez markę Sephora, jest obecnie wdrażane w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji w ramach nowej kampanii, która powstała we współpracy z agencją BETC.
Za reżyserię reklam odpowiada Stefanie Soho, za zdjęcia - Liz Collins. Film przedstawia serię urywków z życia, w których postaci łączą się i nawiązują więź poprzez świat różnorodnego piękna.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Inkluzywna wizja piękna inspiracją w kampanii Sephory