Up&More wypromuje aplikację Sephora
Warszawska agencja Up&More wygrała konkurs ofert na prowadzenie działań promujących aplikację mobilną Sephora Polska.
Zadaniem postawionym przed Agencją jest zwiększenie ilości zaangażowanych użytkowników aplikacji Sephora. Działania zostały więc ukierunkowane na użytkowników systemów Android / iOS z wykorzystaniem platform Google Ads, Facebook Ads, Programmatic, oraz Aura. Istotnym elementem wspierającym efektywność prowadzonych działań, jest nawiązana współpraca z wybranymi influencerami, promującymi aplikację.
Za realizację kampanii odpowiada zespół App&More – wyspecjalizowany w działaniach marketingu aplikacji mobilnych, wewnętrzny dział agencji Up&More.
- Agencja Up&More zaproponowała naszym zdaniem najefektywniejsze podejście do postawionego wyzwania. Doceniliśmy przejrzystą strategię mediową, w tym odpowiedni wybór kanałów, efektywność kosztową oferty i innowacyjność. Ważne są dla nas również wysokie kompetencje zespołu Up&More w zakresie marketingu aplikacji poparte portfolio i case studies - komentuje Monika Łukasiak, E-commerce Marketing Manager w Sephora.
Agencja odpowiada również za zaawansowane wsparcie analityczne z użyciem technologii Appsflyer, oraz przygotowywanie dedykowanych kreacji specyficznych dla środowiska reklamowego aplikacji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Up&More wypromuje aplikację Sephora