Inner Value przy spadku wpływów o 16 proc. potroiła zysk
Agencja komunikacyjna Inner Value, specjalizująca się w relacjach inwestorskich, w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 15,7 proc. do 4,51 mln zł. Za to dzięki ograniczeniu kosztów operacyjnych o 15 proc. i dużemu wzrostowi wpływów finansowych jej zysk netto poszedł w górę z 53,9 do 231,8 tys. zł.

Przychody sprzedażowe Inner Value zmalały z 5,35 mln zł w 2018 roku do 4,51 mln zł w ub.r. - Ogólna sytuacja finansowa przedsiębiorstwa jest dobra. Firma jednak przewiduje dodatkowe działania promocyjne, co dodatkowo zwiększy liczbę potencjalnych klientów - stwierdzono w sprawozdaniu agencji złożonym w KRS.
Z kolei koszty operacyjne firmy zmniejszyły się z 5,17 do 4,4 mln zł, czyli o 15 proc. Zdecydowaną większość stanowią wydatki na usługi obce, które poszły w dół z 4,06 do 3,47 mln zł.
Nakłady na wynagrodzenia zmalały z 708 do 594,7 tys. zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze wzrosły ze 127,4 do 128,8 tys. zł. Na koniec ub.r. agencja zatrudniała siedmiu pracowników etatowych oraz współpracowała z dwoma w ramach umów o dzieło o zleceń, w oparciu o umowy cywilnoprawne byli z nią związani także członkowie zarządu.
Koszty zużycia energii i materiałów spadły ze 183,3 do 145,3 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 63,9 do 46,2 tys. zł.
Zysk mocno w górę dzięki wpływom finansowym
Inner Value osiągnęła w ub.r. 112 tys. zł zysku sprzedażowego, wobec 174,8 tys. zł rok wcześniej. Natomiast pozostałe wyniki rentowności poprawiły się, przede wszystkim dzięki spadkowi pozostałych kosztów z 83,9 tys. zł do złotówki oraz wzrostowi przychodów finansowych z 8,4 do 179,1 tys. zł.
Zysk operacyjny firmy zwiększył się ze 101,1 do 130,9 tys. zł, zysk brutto - z 86,2 do 285,2 tys. zł, a zysk netto - z 53,9 do 231,8 tys. zł.
100 proc. udziałów agencji Inner Value ma jej prezes Wojciech Iwaniuk. Zeszłoroczny zysk spółki został przeznaczony na kapitał zapasowy.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Inner Value przy spadku wpływów o 16 proc. potroiła zysk