Usługa płatnicza InPostu ma już milion użytkowników
Usługa płatnicza InPost Pay ma już milion użytkowników. Ruszyła w czerwcu ubiegłego roku.

Start InPost Pay ogłosił w czerwcu ubiegłego roku Rafał Brzoska, szef InPostu. Biznesmen określił usługę firmy jako „największa innowację od czasu Paczkomatu".
InPost Pay to usługa, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. Wystarczy wybrać opcję "Utwórz koszyk z InPost Pay", a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji.
- Blisko 85 proc. użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla naszych partnerów e-commerce – pozyskujemy ich spośród milionów korzystających z usług InPost. Skracamy również cały proces zakupowy do kilkudziesięciu sekund, zachowując przy tym możliwość cross-sellu oraz lojalizacji klientów przez sprzedającego – podsumowuje Szymon Wałach, VP ds. digital i strategii InPost.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Usługa płatnicza InPostu ma już milion użytkowników