Instytut Audytu Mediowego wysoko ocenił kampanie Red Bull
Przez ponad pół roku Instytut Audytu Mediowego oceniał wszystkiekampanie telewizyjne, które zaplanował i kupił dom mediowy MPG dlaKlienta Red Bull. Sześć kampanii tego Klienta, w okresie od marcado września b.r. były regularnie audytowane.
Według podanych informacji z IAM kampanie dostały bardzo dobreoceny, a ich średnia wynosi 8,3 czyli: bardzo dobrze - celująco -podano w komunikacie.
IAM ocenia kampanie w skali od 1 do 10, gdzie 1 oznacza kampanięzrealizowaną bardzo źle, 5 - przeciętnie, 8 - bardzo dobrze, 9 -celująco, a 10 - wybitnie. Ocena jest podzielona na 7 obszarów.Każdy z nich ma przypisaną odpowiednią wagę wpływającą na jegoznaczenie w ocenie łącznej.
Instytut Audytu Mediowego przyznał najlepsze wyniki za otoczenieprogramowe kampanii Red Bull'a oraz za jakościowy zakup spotów.Ponad to, wysokie oceny kampanii (między 8 a 10) zostały przyznaneza: realizację tygodniowych wag kampanii zgodnie z założeniami,optymalizację strategii telewizyjnej, precyzyjne dotarcie do grupydocelowej (affinity).
"Wynik kampanii można uznać za naprawdę dobry, jeśli weźmiemypod uwagę, że mieliśmy do czynienia z dość chimeryczną i trudną dorozszyfrowania grupą docelową, która szczególnie w okresiewakacyjnym ogląda telewizję rzadziej i mniej stabilnie. Wprzeważającej większości możemy mówić o mocnych stronach tejkampanii, co potwierdza bardzo wysoka ocena ogólna na poziomie 9,2punktów na 10 możliwych", powiedział, o jednej z ostatnio kupowanejkampanii, Arkadiusz Chłopecki, Członek Zarządu IAM.
"Kupowanie kampanii Red Bulla nie jest proste. Opróczoczywistych parametrów, takich jak wysoki udział prime time,pozycjonowanie, trzymanie wag tygodniowych, bardzo ważne jestrównież otoczenie programowe. Udało się osiągnąć to, cozakładaliśmy. Bardzo cieszą nas wysokie noty audytora ", mówi AnnaGeryło Media Manager w MPG.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Instytut Audytu Mediowego wysoko ocenił kampanie Red Bull