Interia z rekordową odwiedzalnością dzięki Czaterii i Tipom
Interia.pl osiągnęła wiosną br. rekordową liczbę użytkowników i odsłon głównie dzięki włączeniu do swojej domeny serwisu Tipy.pl i wzrostowi statystyk Czaterii po przejściu w Megapanelu na nową definicję odsłony. - Wzmocniliśmy redakcję, Uporządkowaliśmy portfolio mobilne i wprowadziliśmy nową politykę działań w wyszukiwarce - wylicza rzeczniczka portalu.
Interia.pl pod koniec ub.r. i w pierwszych miesiącach br. osiągnęła spore wzrosty odwiedzalności. W ub.r. portal notował zazwyczaj 7-7,5 mln użytkowników miesięcznie, a do listopada ub.r. - od 690 mln do 800 mln odsłon. W grudniu liczba odsłon podskoczyła do 872 mln, w styczniu br. - 955 mln, a w marcu - rekordowe jak dotąd 974 mln. W styczniu i lutym portal zanotował po 7,7-7,8 mln użytkowników, a w marcu miał ich już 8,7 mln, a w kwietniu - 8,5 mln.
Średni czas korzystania z Interii przez każdego odwiedzającego przez miesiąc wynosił od 3 do 4 godzin. Natomiast liczba krajowych odsłon mobilnych wzrosła z ok. 80-90 mln w pierwszych miesiącach ub.r. do 120-140 mln rok później.
Interia osiągnęła tak duże wzrosty jako jedyny z czterech największych portali, co analizowaliśmy szczegółowo miesiąc temu.
|
Interia.pl w 2014 i 2015 roku |
|||||
|
(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL |
|||||
|
okres |
real users |
odsłony ogółem |
krajowe odsłony mobilne |
czas na RU [godz:min:s] |
zasięg |
|
I 2014 |
7 518 832 |
799 989 535 |
84 190 577 |
03:50:33 |
35,59% |
|
II 2014 |
6 966 370 |
719 315 584 |
76 386 985 |
03:43:16 |
32,64% |
|
III 2014 |
7 049 701 |
790 706 227 |
91 084 937 |
03:58:16 |
32,70% |
|
IV 2014 |
7 043 293 |
691 307 454 |
82 462 188 |
03:31:14 |
32,63% |
|
V 2014 |
7 280 521 |
732 573 337 |
87 762 354 |
03:34:17 |
33,62% |
|
VI 2014 |
7 465 457 |
716 416 591 |
88 068 730 |
03:27:48 |
34,43% |
|
VII 2014 |
7 569 454 |
733 074 731 |
97 239 553 |
03:19:29 |
34,60% |
|
VIII 2014 |
7 304 408 |
708 843 354 |
99 444 090 |
03:19:30 |
33,35% |
|
IX 2014 |
7 089 686 |
710 674 549 |
99 824 393 |
03:41:59 |
32,58% |
|
X 2014 |
7 168 010 |
719 814 118 |
99 429 291 |
03:46:37 |
33,28% |
|
XI 2014 |
7 310 264 |
800 709 279 |
99 880 078 |
03:33:31 |
34,08% |
|
XII 2014 |
7 557 608 |
871 916 979 |
107 548 374 |
03:24:25 |
35,13% |
|
I 2015 |
7 826 259 |
955 027 077 |
130 559 330 |
03:38:04 |
36,13% |
|
II 2015 |
7 738 263 |
874 863 632 |
120 547 029 |
- |
35,73% |
|
III 2015 |
8 712 597 |
974 322 230 |
140 364 598 |
03:17:39 |
40,23% |
|
IV 2015 |
8 527 664 |
924 441 865 |
140 878 184 |
03:03:36 |
39,37% |
Na Interii najwięcej ruchu generują strona główna oraz sekcja społecznościowa. W kwietniu br. stronę główną odwiedziło 3,97 mln internautów (46,6 proc. wszystkich użytkowników portalu), którzy wykonali 243,85 mln odsłon (26,4 proc. wszystkich), a dział komunikacji i społeczności - 3,6 mln użytkowników i 344,37 mln odsłon (to 42,3 proc. i 37,2 proc. ogółu).
Po ok. 2,8 mln internautów skorzystało z sekcji informacyjnej i kobiecej, a 2,06 mln z działu rozrywkowego, w którym wygenerowali 133,3 mln odsłon, czyli więcej niż w dwóch powyższych.
|
Najpopularniejsze sekcje portalu Interia.pl w kwietniu 2015 roku |
|||||
|
(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL |
|||||
|
serwis |
real users |
odsłony ogółem |
krajowe odsłony mobilne |
czas na RU [godz:min:s] |
zasięg |
|
strona główna |
3 973 532 |
243 850 251 |
33 518 691 |
01:00:32 |
18,35% |
|
komunikacja i społeczności |
3 604 903 |
344 369 768 |
43 641 347 |
04:59:03 |
16,64% |
|
informacje |
2 831 977 |
71 556 196 |
19 198 524 |
00:22:03 |
13,08% |
|
kobieta |
2 781 209 |
37 852 774 |
7 703 160 |
00:08:05 |
12,84% |
|
rozrywka |
2 063 990 |
133 339 306 |
18 426 294 |
00:25:42 |
9,53% |
|
motoryzacja |
1 557 591 |
14 271 560 |
2 687 311 |
00:16:59 |
7,19% |
|
biznes, finanse, gospodarka |
1 281 560 |
25 597 594 |
4 082 786 |
00:20:58 |
5,92% |
|
sport |
978 537 |
28 305 625 |
6 301 398 |
00:25:12 |
4,52% |
|
facet |
919 264 |
7 127 380 |
2 647 654 |
00:07:29 |
4,24% |
|
komputery i technologia |
815 494 |
5 881 795 |
1 474 686 |
00:06:59 |
3,77% |
|
cały portal |
8 527 664 |
924 441 865 |
140 878 184 |
03:03:36 |
39,37% |
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Interia z rekordową odwiedzalnością dzięki Czaterii i Tipom
Zobaczcie jakie reklamy biorą na główną portale a zobaczycie w jakiej są kondycji finansowej :-)